خودروی ریویان R1T را باید یکی از پیکاپ های الکتریکی جذابی به حساب آورد که خیلی ها بی صبرانه منتظرش هستند. شرکت ریویان برای نشان دادن توانایی های این خودروی جذاب، با انتشار یک ویدیو آن را در حالی به تصویر کشیده که برق مورد نیاز 20 هزار چراغ کریسمس را تامین می کند.

این خودرو با داشتن یک پورت برق در قسمت بار خود، موفق شده برق مورد نیاز چراغ های مذکور را در پارک Timber Pointe Outdoor Center واقع در شهر هادسون ایالت ایلینوی تامین کند.

در حالی که گفته نشده این چراغ ها به چه مدت روشن بوده اند، ولی خودروی ریویان RT1 به یک پک باتری 135 کیلووات ساعتی مجهز بوده و با یک بار شارژ 483 کیلومتر می تواند شما را جابجا کند. مشتریان همچنین می توان پک باتری MAx را سفارش بدهند که ظرفیت آن 180 کیلووات ساعت است و ظرفیت پیمایشی برابر با 644 کیلومتر دارد.

ریویان R1T کریسمسیعلاوه بر این ظرفیت پیمایش الکتریکی خیره کننده، ریویان RT1 به سیستم دو دیفرانسیل با چهار موتور الکتریکی مجهز بوده و روی هم رفته 754 اسب بخار قدرت و 1120 نیوتن متر گشتاور دارد. با این مشخصات فنی RT1 قادر است صفر تا صد را در 3 ثانیه پر کند و حداکثر سرعت آن 201 کیلومتر بر ساعت می باشد.

این خودرو همچنین یک کابین بسیار جادار نیز داشته و شاید جذاب ترین مورد آن یک تونل ویژه بار می باشد که زیر کابین بوده و در عرض خودرو کشیده شده است. این تونل 350 لیتر فضای بار در اختیار شما قرار خواهد داد و می توان اشیاء دراز مانند کیف گلف و اسنوبرد را داخل آن حمل کرد.

تراک الکتریکی ریویان RT1 از تابستان 2021 در نسخه لانچ ادیشن وارد بازار خواهد شد و بعدها در ژانویه 2022 فروش نسخه استاندارد آن شروع می شود. قیمت این خودرو از 67 هزار و 500 دلار شروع شده و شرکت با هزار دلار هم اکنون آن را پیش فروش می کند.