بحران ویروس کرونا همچنان با قدرت به خراب کردن برنامه نمایشگاه های خودرویی ادامه می دهد و آخرین قربانی آن، نمایشگاه خودروی شیکاگو است.

در حالی که این نمایشگاه قرار بود کار خود را از روز 11 فوریه شروع کند، مسئولان برگزار کننده آن گفته اند که نمایشگاه تا بهار سال 2021 به تعویق افتاده است. در حال حاضر تاریخ دقیق ظاهرا مشخص نیست، ولی به سختی می توان با قطعیت در مورد زمان پایان پاندمی ویروس کرونا اکنون سخن گفت.

مسئولان نمایشگاه جزئیات زیادی در این باره نگفته اند، ولی مدیر ارتباطات نمایشگاه خودروی شیکاگو به اتونیوز گفته که در این لحظه، با افزایش تعداد مبتلایان روزانه، به نظر ما فوریه اصلا تاریخ مناسبی برای برگزاری نمایشگاه نیست. ولی در صحبت خود ماه مارس، آوریل یا مه را از تاریخ های احتمالی برگزاری نمایشگاه خودروی شیکاگو ذکر کرده است.

متاسفانه، هنوز تاریخ دقیق برگزاری مشخص نشده و مایکل بیلک می گوید که بعدها قرار است این موضوع اعلام رسمی شود. وی همچنین اضافه کرده که در انتخاب تاریخ برگزاری نمایشگاه شیکاگو به دو نمایشگاه نیویورک و لس آنجلس که زمان آن ها هم به سال 2021 موکول شده احترام توجه خواهد شد تا تداخلی بین آن ها به وجود نیاید.

همان طور که قبلا به این موضوعات پرداخته بودیم، نمایشگاه لس آنجلس قرار است از روز 19 مه کار خود را شروع کند و نمایشگاه نیویورک نیز تا 19 آگوست عقب افتاده است. از سوی دیگر، نمایشگاه خودروی دیترویت نیز قرار است ماه سپتامبر آینده برگزار شود.

همان طور که احتمالا در اخبار شنیده اید، تعداد مبتلایان روزانه ویروس کرونا در همه جای دنیا از جمله آمریکا در حال افزایش است. ولی با توجه به تولید واکسن های این ویروس توسط شرکت های مختلف و این که احتمالا سازمان غذا و داروی آمریکا در جلسه اضطراری فردای خود برای صدور مجوز استفاده اضطراری از واکسن فایزر – بیو ان تک، پیش بینی می شود بتوان در آینده نزدیک این بحران را کنترل کرد.