نمایشگاه خودروی دیترویت 2020 قرار بود تابستان سال پیش برگزار شود، ولی به علت پاندمی کرونا این برنامه کنسل و زمین آن به یک بیمارستان صحرایی تبدیل شد.

پاییز سال پیش، برگزارکنندگان نمایشگاه اعلام کردند که این نمایشگاه در سپتامبر 2021 برگزار خواهد شد. در حالی که این نمایشگاه سال قبل از ژانویه به ژوئن منتقل شده بود، ولی برگزارکنندگان نمایشگاه گفته اند که از این به بعد، نمایشگاه دیترویت یک رویداد پاییزه خواهد بود.

خداحافظی با نمایشگاه خودروی دیترویت 2021

امروز اتفاقات جالب تری افتاده و نمایشگاه خودروی دیترویت 2021 کنسل شده است و قرار است تحت عنوان Motor Bella برگزار شود. محل برگزاری آن نیز از دیترویت به M1 Concourse در پونتیاک منتقل خواهد شد.

همان طور که حدس زده اید، علت همه این اتفاقات بحران ویروس کروناست و اقدامات انجام شده کاملا منطقی هستند. به جای حضور هزاران بازدیدکننده در TCF Center، قرار است Motor Bella در فضای بازی به مساحت 149 هزار متر مربع برگزار شود.

نمایشگاه Motor Bellaاین رویداد گفته شده بین 21 تا 26 سپتامبر امسال برگزار خواهد شد و تجربه ای متفاوت از یک نمایشگاه خودرویی قرار است در اختیار بازدیدکنندگان قرار بدهد. البته این یک رویداد بسیار کوتاه بوده و فقط بین 23 تا 26 سپتامبر عموم مردم امکان بازدید از آن را خواهند داشت.

در یک بیانیه، راد آلبرتس، مدیر این نمایشگاه گفته:

پاندمی کرونا تغییرات زیادی در جامعه ما و کل دنیا ایجاد کرده و همه ما باید به دنبال روش هایی جدید و خلاقانه برای برگزاری فعالیت های خود باشیم. این رویداد جدید بسیار خلاقانه طراحی شده و تجربه ای جدید از بازدید از نمایشگاه های خودرویی به همه ارائه خواهد کرد.