امروز خبری در رسانه های خودرویی آمریکا منتشر شده مبنی بر این که احتمال دارد خط تولید فورد برانکو 2021 از ماه مارس یا آوریل 2021 شروع به کار کند.

یکی از اعضای فروم Bronco6g تصویر یک اسکرین شات از نرم افزار PIM، که نرم افزار مدیریت نمایندگی های فورد و لینکلن می باشد را در این وب سایت منتشر کرده است. در اسکرین شات منتشر شده آمده که احتمالا تاریخ شروع به کار خط تولید فورد برانکو 2021 ماه مارس سال آینده خواهد بود.

البته، در تصویر مذکور می توان دید که زمان تولید اعلام شده دیگر مدل ها یک ماه از زمان بندی اعلام شده عقب است و به همین دلیل می تواند انتظار داشت که شروع تولید فورد برانکو جدید یک ماه عقب تر و به ماه آوریل منتقل شود.

شرکت فورد قبلا اعلام کرده بود که تحویل نخستین سری برانکو جدید به مشتریان از ماه ژوئن 2021 قرار است شروع شود. اگر طبق این گزارش تولید خودرو از مارس یا آوریل شروع شود، قطعا شرکت می تواند در تاریخی که قولش را داده خودروها را به مشتریان تحویل بدهد.تولید فورد برانکو 2021

در حالی که هنوز مدت زیادی تا زمان ورود فورد برانکو 2021 به بازار مانده، ولی به نظر می رسد این خودرو موفقیت تجاری بزرگی برای شرکت خواهد بود. طی سه هفته نخست بعد از رونمایی آنلاین برانکو جدید، فورد اعلام کرد که 165 هزار نفر در پیش فروش برانکو و برانکو اسپرت ثبت نام کرده اند. احتمالا طی 5 هفته بعدی از زمان اعلام این خبر تعداد ثبت نام پیش فروش این خودرو بسیار بیشتر هم شده است.

فورد برانکو نه تنها ظاهر بسیار خوبی داشته و آماده می شود تا به جنگ جیپ رانگلر برود، بلکه قیمت آن نیز بسیار خوب می باشد. مدل پایه این خودرو قیمتش از 30 هزار دلار شروع می شود و گران ترین تریم آن، قیمتی برابر با 61 هزار دلار دارد.