دقیقاً همان شبی که شرکت از فورد برانکو مدل 2021 رونمایی کرد، تمامی نسخه‌های First Edition این خودرو فروخته شدند. به عبارتی دیگر، 3500 دستگاه نسخه First Edition برانکو مدل 2021 در یک شب توسط مردم رزرو شدند. استقبال از این نسخه ویژه به قدری زیاد بود که شرکت فورد تصمیم گرفته تولید این مدل خاص را دو برابر کند. نکته جالب اینجاست که این راهکار نیز جواب نداده و ظرفیت جدید نسخه First Edition برانکو مدل 2021 نیز به سرعت فروخته شد.

خبر افزایش ظرفیت تولید را شرکت فورد به کسانی که برای خرید این خودرو ثبت نام کرده‌اند ارسال نموده و در سایت‌های مختلف اینترنتی مانند انجمن Bronco6G نیز منتشر شده است. در پیغام ارسالی به کسانی که قبلاً نسخه ویژه فرست ادیشن را ثبت نام کرده بودند گفته شده که در صورت تمایل، با توجه به افزایش ظرفیت افراد می‌توانند ثبت نام خود را کنسل کنند. البته ما شک داریم که با توجه به محبوبیت بالای این خودرو و خاص بودن آن، کسی حاضر به انجام چنین کاری باشد.

در مورد فروخته شدن ظرفیت تولید جدید این خودرو، فورد این خبر را تأیید کرده است. ظاهراً تمامی مدل‌های دو در و چهار در این نسخه ویژه فورد برانکو مدل 2021 فروخته شده‌اند. از این رو، کسانی که به دنبال خرید این خودرو هستند دیگر شانسی برای رزرو آن نخواهند داشت و باید تا زمان ورود خودرو به نمایندگی‌های فورد صبر کنند. تنها شانس شما این است که بتوانید یکی از خودروهای ثبت نام شده توسط نمایندگی‌های فورد را، البته با قیمتی بسیار بسیار بالا خریداری کنید.

ارزان‌ترین مدل دو در نسخه ویژه فرست ادیشن قیمت پایه‌ای برابر با 60 هزار و 800 دلار دارد و قیمت پایه مدل چهار در این خودرو از 65 هزار دلار شروع می‌شود. بدون شک کسانی که این خودرو را ثبت نام کرده‌اند بعد از تحویل، قطعاً مبالغ بسیار بیشتری برای فروش آن تقاضا خواهند کرد.