در حالی که با توجه به گسترش ویروس کرونا طی هفته‌های اخیر خیلی‌ها در قرنطینه بوده‌اند، احتمالاً تاکنون شما راه‌های زیادی را برای سرگرم کردن خودتان پیدا کرده‌اید. در این میان، بسیاری از خودروسازهای معروف دنیا با یک پیشنهاد بسیار جذاب به کمک ماشین بازها آمده‌اند و با انوع کتاب‌های نقاشی، بازی‌ها و بسیاری موارد دیگر سعی در سرگرم کردن مردم داشته‌اند. ولی مجله تخت گاز اخیراً در گزارشی لیست بهترین موزه‌های خودرویی را منتشر کرده بود. در ادامه با مجله خودروی سوییچ همراه باشید تا به صورت مجازی سری به چند موزه خودرو بزنیم.

موزه هنری فورد

موزه هنری فورد

موزه هنری فورد یکی از معروف‌ترین موزه‌های خودرویی آمریکا بوده و در منطقه دیربورن شهر دیترویت واقع شده است. قبل از شروع بحران کرونا، این موزه سالانه میزبان 1.7 میلیون نفر بازدیدکننده بود. در این موزه خودروهای بسیار زیادی در کنار انواع قطار، هواپیما و دیگر انواع وسایل نقلیه وجود دارند و برای بازدید مجازی از آن، تنها کافیست روی این لینک کلیک کنید.

موزه کوروت

موزه کوروت

شورولت کوروت را همه به عنوان یکی از معروف‌ترین خودروهای اسپرت در تاریخ آمریکا می‌شناسند. اگر شما هم یکی از هواداران دو آتشه این خودرو هستید، پس قطعاً از تماشای 80 دستگاه کوروت مختلف در موزه این خودرو لذت خواهید برد. برای بازدید از این موزه باید روی این لینک کلیک کنید.

مرکز تکنولوژی مک لارن

مرکز تکنولوژی مک لارن

آیا به جای تماشای خودروهای کلاسیک ترجیح می‌دهید ابرخودروهای معاصر را ببینید؟ شاید مرکز تکنولوژی مک لارن در ووکینگ انگلستان بتواند همان چیزی باشد که به دنبالش هستید. در این موزه انواع مدل‌های مک لارن را از نمونه‌های تولیدی گرفته تا مدل‌های مسابقه‌ای نایاب ببینید. برای شروع تور مجازی مک لارن خود اینجا باید کلیک کنید.

تالار کلکسیون هوندا

تالار کلکسیون هوندا

آیا دوست دارید در روزهای کرونایی سفری به سرزمین آفتاب تابان داشته باشید؟ تالار کلکسیون هوندا در شهر موتگی ژاپن بیش از 300 محصول مختلف شرکت هوندا را در خود جای داده و با تماشای انوع خودروها، موتورسیکلت و دیگر وسایل نقلیه ساخت هوندا ساعت‌ها می‌توانید خود را سرگرم کنید.

موزه مرسدس بنز

موزه مرسدس بنز

اولین خودروی ثبت اختراع شده مربوط به مرسدس بنز بوده و تاریخ آن به سال 1886 میلادی باز می‌گردد. این خودرو هم اکنون در موزه مرسدس بنز، در شهر اشتوتگارت آلمان موجود است و تماشای آن قطعاً برای هر ماشین بازی می‌تواند لذت بخش باشد. موزه خودرو مرسدس بنز 9 طبقه داشته و انواع خودروهای عادی و مسابقه‌ای شرکت را در آن خواهید یافت. هر یک از خودروهای موجود در این موزه میلیون‌ها دلار ارزش دارند.

موزه خودرو انزو فراری

موزه خودرو انزو فراری

موزه انزو فراری در شهر مودنای کشور ایتالیا واقع شده و هر ماشین بازی در طول عمر خود، حتماً یک بار باید به این موزه سر بزند. فعلاً امکان رفتن به ایتالیا را ندارید؟ ما کار را برای شما راحت کرده‌ایم، از این لینک هم اکنون سفری مجازی به این موزه داشته باشید.

موزه لامبورگینی

موزه لامبورگینی

آیا لامبورگینی‌ها بیشتری از فراری‌ها قلب شما را به تپش می‌اندازند؟ ما به فکر شما هم بوده‌ایم، از طریق این لینک سری به موزه لامبورگینی زده و انواع میورا، کونتاش، LM002 و بسیار مدل‌های کلاسیک لامبورگینی را در کنار انواع مدل‌های مدرن مانند اوراکان و آونتادور ببینید.

موزه هوراسیو پاگانی

موزه هوراسیو پاگانی

شرکت پاگانی تاریخچه خیلی طویل و درازی ندارد، ولی این شرکت ایتالیایی برخی از بهترین ابرخودروهای دنیا را ساخته و تمام آن‌ها را می‌توانید در موزه این شرکت از نزدیک ببینید.

موزه پورشه

موزه پورشه

برای بازدید از موزه پورشه بایستی دوباره به اشتوتگارت بازگشته و سری به طبقات جذاب این موزه که میزبان انواع مدل‌های افسانه‌ای شرکت از گذشته تاکنون است بزنید. در این موزه انواع مدل‌های کانسپت پورشه را نیز خواهید یافت.

آیا هنوز هم این موزه‌ها شما را راضی نکرده‌اند؟ آیا به دنبال موزه‌های خودرویی بیشتری می‌گردید؟ در لیست زیر، لینک چندین موزه خودرویی دیگر را برای شما قرار داده‌ایم که با کلیک روی آن‌ها می‌توانید بازدید مجازی خود را انجام بدهید.