همه ما مجریان جدید Top Gear را شناخته‌ایم، همه ما از رفتم مت لوبلانک و روری رید ناراحت شده‌ایم، تریلرهای فصل جدید را دیده‌ایم و بالاخره، از تقریباً یک ماه آینده قادر خواهیم بود فصل جدید این برنامه خودرویی جذاب و قدیمی را ببینیم.

خانم‌ها، آقایان، فصل بیست و هفتم برنامه Top Gear از روز یکشنبه، 14 جولای قرار است دوباره مهمان خانه‌های همه ماشین بازها شود.

اگر شما هم یکی از هواداران قدیمی Top Gear هستید که بدون توجه به این که چه کسی مجری آن است، همیشه از شنیدن خبر پخش فصل جدیدی آن خوشحال می‌شوید، خبری خوش برایتان داریم. برنامه خودرویی انگلیسی Top Gear امسال دو فصل جدید خواهد داشت. فصل آخر این برنامه با اجرای مت لوبلانک و روری رید همین چند وقت پیش تمام شد و اکنون، اندکی بیش از یک ماه تا شروع فصل جدید فاصله داریم.

برنامه Top Gear

مجریان جدید این برنامه به ترتیب پدی مک گینس، کمدین و مجری تلویزیونی بریتانیایی و اندرو فردی فلینتوف، بازیکن کریکت سابق انگلیسی هستند. ظاهراً روری رید همچنان اجرای برنامه Extra Gear را به عهده خواهد داشت، ولی دیگر قرار نیست او را در برنامه اصلی ببینیم. مت لوبلانک ظاهراً به دلیل مشکلات شخصی و همچنین زمان زیاد فیلم برداری از برنامه جدا شده و از یک سال پیش این موضوع را اعلام کرده بود.

خبرها در مورد Top Gear فقط به این مورد خلاصه نمی‌شود و قرار است آرشیو کامل تمامی فصل‌های این برنامه جذاب خودرویی روی سرویس تلویزیون آنلاین موتور ترند که هزینه اشتراک آن ماهانه فقط 4.99 دلار است عرضه شود. همچنین گفته می‌شود احتمالاً برنامه Top Gear آمریکا با مجریانی جدید در این کشور ساخته خواهد شد.

Top Gear آمریکا با اجرای بیل فیچتنر، ووکی فورد و انترون براون بعد از تنها یک فصل اجرا کنسل شده بود.