شرکت پارساموتورسامان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و معتبر در زمینه ارائه انواع خدمات خرید و فروش خودروهای کارکرده با ایجاد تفکر فرایندگرا درکلیه سطوح سازمان در جهت برآورده ساختن الزامات قانونی و رعایت اصول فنی و کیفی و همچنین سرلوحه قرار دادن مشتری مداری بوسیله احترام به مشتریان، بالا بردن میزان رضایت آنها، سهولت دریافت خدمت و بالا بردن اعتماد در مشتریان خود را متعهد به اصول زیر می‌داند.

به منظور دستیابی به اصول بالا این شرکت سیستم مدیریت کیفیت را منطبق با الگوی استاندارد ISO9001:2015 در کلیه سطوح به اجرا درآورده به طور مداوم خود را نسبت به بهبود مستمر و اثربخشی این سیستم متعهد می‌داند.

  1. رعایت استانداردهای ملی و بین المللی و تلاش در جهت افزایش رضایت مشتریان
  2. توسعه منابع انسانی از طریق بکارگیری نیروی متخصص آموزش‌دیده و اثر بخش علی‌الخصوص در حوزه‌های اجرایی
  3. گسترش استفاده از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات و استفاده بهینه از تجهیزات موجود
  4. بهبود مداوم سطح کیفی انجام کار جهت دسترسی به بازارهای جدید و بزرگتر
  5. فراهم نمودن شرایط همکاری و مشارکت با شرکت‌های صاحب نام در سطح کشور

همچنین سازمان در ابتدای هر سال نسبت به تعیین اهداف کیفی در راستای این خط مشی اقدام نموده و با بازنگری و تحلیل، میزان تحقق اهداف کیفی را بررسی می‌کند. اینجانب با اعتقاد کامل و عزمی راسخ این سیستم را پشتیبانی نموده و از همه همکاران انتظار دارم ضمن درک صحیح آن در جهت برآورده ساختن خواسته‌های استاندارد و شکل‌گیری سیستم مدیریت کیفیت تلاش نمایند. برای پیشبرد این سیستم و به منظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی آن به نماینده مدیریت در امور کیفیت اختیارات لازم تفویض شده است.

همچنین چشم انداز 5 ساله سوییچ تسلط 51 درصدی در حوزه خدمات آنلاین خودرو در سطح کشور است.