آمریکایی ها این هفته اطلاعات بیشتری در مورد نسل جدید فورد برانکو منتشر کرده اند. این مدل جذاب آفرود که خیلی ها بی صبرانه منتظرش هستند، اعلام شده به صورت رسمی روز 19 تیر ماه قرار است رونمایی شود.

شرکت فورد خبر رونمایی این خودرو در تیر ماه را هفته پیش گفته بود و این بار، تاریخ دقیق رونمایی را اعلام کرده است. قطعا خبر این که هواداران این مدل نمادین کم تر از یک ماه دیگر می توانند نسل جدید فورد برانکو را ببینند آن ها را خوشحال خواهد کرد. طی این حدودا سه هفته تا رونمایی رسمی، می توانیم منتظر اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد این خودرو باشیم.

به احتمال زیاد در زمان رونمایی خودرو، شرکت فورد حداقل آن را با دو پیشرانه و دو گیربکس مختلف عرضه خواهد کرد. موتور 2.3 لیتری چهار سیلندر توربو فورد که هم اکنون روی مدل رنجر استفاده می شود، به احتمال زیاد موتور پایه نسل جدید فورد برانکو است. شرکت احتمالا موتور 2.7 لیتری اکوبوست شش سیلندر خورجینی را نیز برای این خودرو عرضه خواهد کرد. قبلا گزارش هایی مبنی بر عرضه این خودرو با گیربکس هفت دنده دستی و 10 دنده اتوماتیک شنیده بودیم.

فورد برانکو جدید در دو مدل دو در و چهار در عرضه خواهد شد. به مانند جیپ رانگلر، برخی از بخش های بدنه این خودرو مانند سقف، درها و حتی رول کیج جدا شونده خواهند بود. برانکو جدید به صورت استاندارد به تایرهای بزرگ آفرود مجهز است. شرکت مدل فورد برانکو اسپرت را بعدا رونمایی خواهد کرد.

این روزها سر فورد بسیار شلوغ بوده و 10 روز دیگر این شرکت قصد رونمایی از نسل جدید اف 150 را دارد.  منتظر خبرهای بیشتری از فورد طی هفته های آتی بمانید.

نظر شما در مورد نسل جدید خودروی آفرود فورد برانکو چیست؟ لطفا نظر خود را با ما و مخاطبان مجله خودروی سوییچ در میان بگذارید.