امروز بدون شک روز فوق العاده ای برای هواداران فورد برانکو است، زیرا علاوه بر لو رفتن تصاویر مدل کوچک‌تر اسپرت، تصویری از مدل فول سایز فورد برانکو مدل 2021 در اینترنت منتشر شده است. البته دلایل بسیار زیادی وجود دارند برای این که به تصویر منتشر شده شک کنیم.

بسیاری از خبرگزاری‌های خارجی با فورد در مورد این تصویر ظاهراً تماس گرفته‌اند. یکی از سخنگوهای فورد در پاسخ به یکی از آن‌ها گفته:

شرکت فورد به حدس و گمان‌ها در مورد محصولات آینده خود هیچ وقت پاسخی نمی‌دهد.

در تصویر یک دستگاه برانکو را می‌بینیم که ظاهراً در داخل کارخانه فورد قرار دارد. البته، برخی موارد وجود دارند که ما را در مورد صحت و سقم این تصاویر مردد می‌کنند. نخست، این که تقریباً غیرممکن است در یک روز تصویر هم برانکو اسپرت و هم برانکو استاندارد لو برود.

فورد برانکو اسپرت مدل 2021
فورد برانکو اسپرت مدل 2021

علاوه بر این، کیفیت تصاویر نیز فوق العاده پایین می‌باشد. این روزها تقریباً همه اسمارت فون های مدرن می‌توانند تصویری بسیار بهتر از این بگیرند. به دلیل کیفیت نه چندان خوب تصویر می‌توان حدس زد که کسی تصویر رندر خودرو را در محیطی مانند کارخانه قرار داده و اگر در فتوشاپ روی تصویر خیلی زوم کنید، روی برخی از بخش‌های خودرو نیز ردپایی از دست کاری پیکسل‌های عکس می‌تواند مشاهده کرد. برخی آر انعکاس‌های موجود در تصاویر هم خیلی منطقی نیستند و شاید همین موضوع بتواند کیفیت نه چندان خوب تصویر را توضیح بدهد.

البته در نگاهی به طراحی کلی خودرو، این شکل بدنه دقیقاً همان چیزی است که مردم از فورد برانکو مدل 2021 انتظار دارند. البته در تصویر در عقب خودرو باز بوده و می‌توان روی آن دو ردیف چراغ عقب یا دریچه هوایی دید که اندکی عجیب است و ما کاربرد آن را نمی‌دانیم. شاید، به کمک این مورد شرکت لاستیک زاپاس را روی در عقب نصب می‌کند.

در تصویر لو رفته دیگر ما می‌توانیم مدل دو در فورد برانکو را ببینیم. جالب این که تصویر برانکو اسپرت در یک سایت دیگر منتشر شده است. در این تصویر، با توجه به شیشه‌های دودی می‌تواند حدس زد که خودرو مدل فول سایز می‌باشد. پنجره‌های موجود در پس زمینه تصویر و پوسترهای نصب شده روی دیوار نشان می‌دهند شاید این خودرو در یک استودیوی طراحی گرفته شده است.