اگر از علاقه مندان نمایشگاه خودروی سما باشید، احتمالاً کانسپت شورولت سیلورادو HD را که سه سال پیش در این نمایشگاه رونمایی شد به خاطر دارید. ظاهراً استقبال بسیار خوب از آن مدل کانسپت شرکت را مجاب کرده که امسال در نمایشگاه خودروی سما از یک نسخه تولیدی آن رونمایی کند. برای انجام این پروژه شرکت شورولت بار دیگر با کمپانی کارهارت وارد همکاری شده است. دو کمپانی سابقه همکاری‌های زیادی دارند. جالب است بدانید کارهارت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین تیونرهای آمریکا که تاریخ تاسیسش به سال 1889 باز می‌گردد، تقریباً 22 سال قدیمی‌تر از شورولت است.

شورولت سیلورادو HD کارهارت مدل 2021 مشکی

این تراک نسخه ویژه مبتنی بر یک سیلورادو 2500 LTZ ساخته شده و پکیج آفرود Z71 نیز روی آن نصب شده است. این خودرو از رینگ‌های 20 اینچی با تایرهای ویژه All Terrain و یک کاور محفظه بار جدا شونده با لوگوی کارهارت بهره می‌برد. شرکت خودروی شورولت سیلورادو HD کارهارت مدل 2021 را فقط در رنگ بدنه مشکی متالیک ثبت سفارش می‌کند. رنگ بدنه مشکی متالیک در کنار تزئینات طلایی رنگ کارهارت ظاهر فوق العاده جذابی به این خودرو بخشیده است.

اگر این موارد هنوز شما را راضی نکرده، بدون شک دریچه مشکی روی کاپوت جلو یا قلاب بکسل های مشکی نظر شما را عوض خواهند کرد. برای جذاب‌تر کردن ظاهر شورولت سیلورادو HD، شاهد نصب یک جلوپنجره کرومی هستیم و سپرهای جلو و عقب نیز هم رنگ کل بدنه هستند. با نصب نشان‌های شورولت و کارهارت روی درها و در عقب کاملاً مشخص می‌شود که این خودرو، یک شورولت سیلورادو عادی نیست!

داخل کابین نیز برخی تغییرات اعمال شده‌اند که از آن جمله می‌توان به روکش صندلی چرم دو رنگ مشکی و قهوه‌ای با دوخت ویژه و گلدوزی لوگوی کارهارت روی پشت سری‌ها اشاره کرد. روی کف پوش‌های خودرو نیز می‌توانید لوگوی کارهارت را پیدا کنید.

گرچه شورولت سیلورادو HD کارهارت مدل 2021 این هفته در نمایشگاه خودروی سما 2019 در لاس وگاس حاضر است، ولی این خودرو قرار نیست تا پاییز سال آینده به نمایندگی‌های شورولت بیاید.