شورولت به دلیل افزایش شدید رقابت در سگمنت پیکاپ تراک ها و در راستای حضور قوی در این بازار رقابتی، شورولت از مدل فیس لیفت نیمه عمر مدل پایه پیکاپ تراک کلرادو با ظاهری جدید رونمایی کرده است. این تراک قرار است به زودی به عنوان یک خودروی مدل سال 2021 وارد نمایندگی‌های شرکت در آمریکا شود.

شورولت می‌گوید به سبک خودروی کامارو، در مدل کلرادو نیز به منظور ایجاد تفاوت ظاهری بین مدل‌ها و تریم های مختلف، هر یک را با ظاهری خاص طراحی کرده است. تاکنون شرکت از مدل ZR2 رونمایی کرده است. شورولت کلرادو مدل 2021 به یک جلوپنجره پهن‌تر و درازتر مجهز شده که در وسط آن نام شرکت سازنده را می‌بینیم و لوگوی معروف شورولت قبلاً هم در تراک های شورولت مختلف دیده بودیم که نام کمپانی روی جلوپنجره درج می‌شد. این موضوع مخصوصاً در مدل‌های اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 میلادی بسیار رایج بود، ولی همیشه لوگوی شورولت در مرکز جلوپنجره قرار می‌گرفت.

طراحی جلوی شورولت کلرادو مدل 2021

شورولت اشاره کرده بود که دو مدل WT و LT به لوگوی طلایی رنگ جدید شرکت مجهز شده و دو مدل Z71 و ZR2 لوگوی مشکی خواهند داشت. روی در عقب تمامی مدل‌های این خودرو نوشته Chevrolet وجود خواهد داشت. در مدل‌های فعلی این تراک یک لوگوی پلاستیکی شورولت روی در عقب وجود دارد.

مدل ZR2 این خودرو همچنان به برخی تجهیزات ویژه آفرود مانند کمک فنرهای Multimatic، 5 سانتی متر افزایش ارتفاع سیستم تعلیق، دیفرانسیل‌های قفل شونده الکترونیکی، جعبه دنده کمکی دو سرعته، قطعات سیستم تعلیق فولادی و فاصله بیشتر بین دو چرخ مجهز است. به لطف اسکید پلیت نصب شده کف موتور، قطعات گران قیمت پیشرانه از خرابی‌های ناشی از برخورد با اشیاء موجود در جاده در امان خواهند بود. برای دیزاین جدید مدل 2021 دو قلاب بکسل قرمز رنگ به خودرو اضافه شده است.

شورولت کلرادو مدل 2021 قرمز مشکی

مشخصات فنی خودرو را هنوز شرکت اعلام نکرده است. همچنین ما نمی‌دانیم آیا تغییراتی از این دست داخل کابین هم اعمال خواهد شد یا نه و این که آیا این موارد تاثیری روی قیمت خودرو داشته‌اند یا نه؛ با همه این اوصاف نباید انتظار کاهش قیمت شورولت کلرادو مدل 2021 را داشته باشیم. همچنین با توجه به تغییرات ظاهری این چنینی اعمال شده روی کلرادو، می‌توان حدس زد که جی ‌ام سی کنیون نیز که روی یک پلت فرم با شورولت کلرادو ساخته شده برای مدل سال 2021 تغییراتی ظاهری خواهد داشت.

فروش شورولت کلرادو مدل 2021 که در ایالت میزوری تولید خواهد شد قرار است از سال مالی 2020 شروع شود. جزئیات قیمتی و همچنین سایر اطلاعات در مورد این خودرو چند هفته مانده به ورود آن به بازار قرار است اعلام شوند. از مهم‌ترین رقبای آن در بازار می‌توان به خودروهایی مثل جیپ گلادیاتور، فورد رنجر، تویوتا تاکوما و نیسان فرانتیر اشاره کرد.