خودروی نیسان پاترول همواره در میان ماشین بازها به عنوان یک خودروی آفرود قوی و سرسخت شناخته شده است. نیسان پاترول مدل 2020 فیس لیفت این بار با تکنولوژی‌های مدرن و کابینی لوکس آمده تا سطح جدیدی از راحتی و آسایش را برای علاقه مندان آفرود به ارمغان بیاورد. از اواخر ماه جاری فروش این خودرو ابتدا از بازارهای خاورمیانه شروع می‌شود.

در طراحی بدنه، نیسان پاترول مدل 2020 ظاهری بسیار قدرتمند با بدنه‌ای درشت و عضلانی دارد. جلوپنجره V شکل که امضای محصولات نیسان محسوب می‌شود در این خودرو ظاهری جدید پیدا کرده و بخش پایینی آن حالتی صاف دارد. چراغ‌های جلو طراحی جذابی شبیه به چنگال خرچنگ دارند. به طور کلی در طراحی رخ خودرو طراحان نیسان تلاش کرده‌اند ظاهری زیبا، قدرتمند و در عین حال خشن و تهاجمی به نیسان پاترول مدل 2020 بدهند و به نظر ما، کاملاً موفق هم بوده‌اند. در عقب تغییرات خودرو بسیار کم‌تر بوده و نیسان فقط چراغ‌هایی جدید با چراغ‌های راهنمای بسیار زیبا روی آن نصب کرده است.

داخل کابین که می‌روید، به لطف مواردی مانند روکش چرم صندلی‌ها و دوخت الماسی روی آن‌ها حس و حال لوکس‌تری خواهید داشت. نیسان همچنین ادعا می‌کند که کابین نیسان پاترول مدل 2020 بی صداتر از همیشه شده است. در طراحی کنسول مرکزی و داشبورد شاهد یک جفت صفحه نمایش هستیم که صفحه نمایش بالایی مربوط به نقشه و سیستم ناوبری بوده و به کمک نمایشگر پایینی می‌توانید سیستم تهویه مطبوع خودرو را کنترل کنید. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو اکنون از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. نیسان پاترول مدل 2020 به یک پکیج سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی مجهز شده که از مهم‌ترین موارد ارائه شده در آن می‌توانیم به سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده و سیستم هوشمند هشدار تصادف شاخ به شاخ اشاره کنیم.

کابین نیسان پاترول 2020

این خودرو به صورت استاندارد به یک موتور 4 لیتری شش سیلندر خورجینی با 275 اسب بخار قدرت و 394 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. مشتری‌ها در صورت تمایل می‌توانند آپشن موتور 5.6 لیتری هشت سیلندر خورجینی با 400 اسب بخار قدرت و 560 نیوتن متر گشتاور را نیز سفارش بدهند. مدل هشت سیلندر همچنین به صورت استاندارد به سیستم تعلیق هوشمند Hydraulic Body Motion Control شرکت نیسان نیز مجهز است. نظر شما در مورد نیسان پاترول مدل 2020 چیست؟ بین این خودرو و تویوتا لندکروزر کدام یک انتخاب شما خواهد بود؟

نیسان پاترول 2020