روز گذشته تصاویر جدید از خودروی نیسان پاترول مدل 2020 فیس لیفت با حداقل پوشش استتاری روی بدنه منتشر شده است. این تصاویر نیسان پاترول مدل 2020 را در پارکینگ یک نمایندگی نیسان در شهر دوبی نشان می‌دهند. خودرو تقریباً بدون پوشش استتاری بوده و فقط تنها بخشی که از دید پنهان شده است جلوپنجره جدید خودرو می‌باشد.

طراحی جلوی نیسان پاترول فیس لیفت تفاوت بسیار زیادی با مدل فعلی دارد که از سال 2014 وارد بازار شده است. شرکت نیسان چراغ‌های جلوی جدید نیز برای خودرو طراحی کرده که در کنار چراغ‌های LED روز روشن آن طراحی قسمت جلو را بسیار زیبا کرده‌اند. علاوه بر این، دقیقاً زیر چراغ‌های جلو شاهد دریچه‌های ورودی هوای عمودی جدید به رنگ مشکی و همچنین تزئینات کرومی قاب چراغ‌های مه شکن در این بخش هستیم.

طراحی عقب نیسان پاترول مدل 2020

اگر به طراحی کناره‌ها و عقب دقت کنید پاترول جدید تقریباً همان ابعاد و شکل بدنه مدل فعلی را دارد، ولی به چراغ‌های عقب جدید و تزئینات کرومی متفاوت مجهز شده است.

طراحی کابین خودرو نیز تغییرات نسبتاً زیادی در قیاس با مدل فعلی داشته است. بالای داشبورد شاهد نصب یک صفحه نمایش لمسی بزرگ هستیم که متعلق به سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو می‌باشد. دقیقاً زیر همین LCD یک صفحه نمایش بزرگ‌تر دیگر قرار گرفته که به احتمال زیاد برخی از سیستم‌های خودرو مانند تهویه مطبوع را کنترل خواهد کرد. روی کنسول مرکزی و در سمت راننده همچنان دسته دنده و یک دکمه روتوری قرار گرفته‌اند. این نمونه خاص نیسان پاترول مدل 2020 به صندلی‌هایی با روکش چرم قرمز مجهز شده است.

کابین نیسان پاترول مدل 2020

نیسان به احتمال زیاد تغییراتی روی خانواده پیشرانه‌های پاترول اعمال نخواهد کرد. از این رو می‌توانیم انتظار موتور 4 لیتری شش سیلندر خورجینی با 275 اسب بخار قدرت و 5.6 لیتری هشت سیلندر خورجینی با 400 اسب بخار قدرت را داشته باشیم. این شاسی بلند جدید شرکت نیسان تا قبل از پایان سال جاری میلادی رونمایی رسمی خواهد شد.