نیسان فرانتیر یکی از قدیمی ترین خودروهای جدیدی است که طی دو دهه نسل جدید نداشته و در بازار می توانید آن را بخرید.

البته این موضوع قرار است به زودی تغییر کند و شرکت اعلام کرده که نسل جدید فرانتیر روز 4 فوریه رونمایی خواهد شد.

نیسان جزئیات زیادی در مورد این خودرو منتشر نکرده، ولی یک تصویر از این تراک جذاب در زمان رونمایی نسل جدید ناوارا منتشر شده بود. از آن تصویر متوجه شدیم که فرانتیر یک جلوپنجره توری با دو چراغ زیبا در کناره ها و دیلایت های متفاوت از قبل دارد.

از نظر طراحی داخلی، کابین فرانتیر جدید بسیار بهتر شده و از مواد اولیه با کیفیت در تولید آن استفاده شده است. جزئیات بیشتری از آن در دست نیست، ولی تصاویر جاسوسی قبلی به ما نشان داده بودند که این خودرو از صفحه کیلومتر و آمپرهای آنالوگ و یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید بهره خواهد برد. ازدیگر موارد قابل توجه کابین باید به تزئینات فلزی و امکانات لوکس تر مانند فرمان چرمی مجهز به گرم کن اشاره کرد.

نیروی خودرو از موتور 3.8 لیتری V6 با 310 اسب بخار قدرت و 381 نیوتن متر گشتاور تامین می شود. این موتور به یک گیربکس 9 دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل آپشنال متصل خواهد شد.

این تراک جدید قرار است در کنار نیسان پت فایندر مدل 2022 رونمایی شود، خودرویی که در طراحی جدید آن شدیدا از روگ الهام گرفته شده است. جزئیات بیشتری از پت فایندر جدید در دست نیست، ولی این خودرو به یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر خورجینی با 284 اسب بخار قدرت و 351 نیوتن متر گشتاور مجهز خواهد بود.