نسل جدید کیا اسپرتیج 2022 در کره جنوبی شکار عکاسان جاسوسی شده است و با نگاهی اولیه می توان متوجه شد که این خودرو تفاوت بسیار زیادی با مدل فعلی از نظر ظاهری دارد.

نمونه تستی که در این تصاویر می توانیم ببینیم یک پوشش استتاری ضخیم مشکی رنگ روی خود دارد و به کمک آن توانسته بسیاری از جزئیات طراحی بدنه خود را پنهان کند. البته به این نکته باید اشاره کنیم که در کنار تصاویر، ویدیویی از این خودرو نیز منتشر شده و با کمی دقت می توان متوجه برخی تغییرات طراحی ظاهری این شاسی بلند شد.

به طور خاص بخواهیم بگوییم، چراغ های عقب LED این خودرو کاملا جدید بوده و طراحی بسیار زیبایی دارند. در کنار یک طراحی نسبتا پیچیده و جذاب، این چراغ های عقب نه تنها در مقایسه با کیا اسپرتیج قبلی متفاوت است، بلکه با مدل های فعلی دیگر کیا نیز تفاوت دارد.

به مانند دیگر نمونه های تستی نسل جدید کیا اسپرتیج 2022 که قبلا تصاویر جاسوسی آن ها را دیده بودیم، این مدل خاص نیز به رینگ هایی جدید با پره های مشکی براق و کرومی مجهز می باشد. در مورد طراحی بخش جلویی نسل جدید کیا اسپرتیج 2022 می دانیم که این خودرو قرار است به چراغ های جدید با دیلایت های زاویه دار مجهز شود.

به مانند کیا اسپرتیج جدید ویژه بازار چین، جلوپنجره دماغه ببر کیا نیز در این خودرو از نظر ابعاد بزرگ تر شده و بخش اعظمی از طراحی جلوی خودرو را به خود اختصاص داده است.

همچنین گفته می شود کیا قرار است تغییرات زیادی داخل کابین این خودرو اعمال کند که از آن جمله می توان به اضافه شدن یک صفحه نمایش سیستم اطلاعات سرگرمی بزرگ تر و یک فرمان جدید اشاره کرد. برخی گزارش ها می گوید کیا اسپرتیج 2022 قرار است به پلت فرم Nvidia Drive مجهز شود که مواردی مانند خدمات صوتی تصویری، نویگیشن، ارتباطی و خدمات ارتباطی مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه می کند.