با نگاهی به مدل فعلی اشکودا کاروک شاید ظاهر آن کاملاً جدید به نظر برسد، ولی اگر نگاهی به تقویم بیندازید متوجه خواهید شد که این خودرو بیش از سه سال است در بازار حضور دارد. در حالی که این روزها طول عمر نسل‌های خودرو به 6 تا 7 سال کاهش پیدا کرده، دیدن نمونه تستی مدل فیس لیفت این خودرو قطعاً ما را متعجب نکرده است. بخش سخت ماجرا پیدا کردن چیزهایی است که این شرکت خودروساز اهل چک می‌خواهد آن‌ها را مخفی کند. در نگاه اول، خودرو تقریباً می‌توان گفت هیچ تغییر ظاهری ندارد.

با بررسی دقیق‌تر خودرو، به نظر جلوپنجره برخی تغییرات کوچک داشته و اسلات هایی عمودی را می‌توان دید. طراحی سپر نیز ظاهراً عوض شده، برای کسب اطمینان ما تمام بخش تریم های مدل فعلی اشکودا کاروک را بررسی کردیم و هیچ یک سپری شبیه به این خودرو نداشتند.

به احتمال زیاد در مدل فیس لیفت اشکودا کاروک شاهد چراغ‌های LED ماتریسی خواهیم بود که قبلاً در نسل جدید اکتاویا و سوپرب فیس لیفت ارائه شده بودند، ولی این مورد هنوز نهایی نشده است. در عقب تغییر خاصی را مشاهده نمی‌کند و بخش‌هایی از چراغ عقب که مشخص هستند، کاملاً مشابه مدل فعلی می‌باشند. به احتمال زیاد در این خودرو خبری از چراغ عقب تمام عرض نخواهد بود. زیرا در صورت استفاده از چنین موردی امکان درج نام مدل به شکلی که در نسخه فعلی آن دیده می‌شود وجود نخواهد داشت.

نمای کناری اشکودا کاروک

برخی منابع می‌گوید امکان دارد شرکت برخی پیشرانه‌های جدید را روی خودرو امتحان کند. از روی تصاویر نمی‌توان حدس زد که مدل تستی پیشرانه بنزینی داشته یا پلاگین هیبریدی، ولی اگر این مدل فیس لیفت اگر یک نسخه الکتریکی سازی شده داشت تعجب نکنید. در حالی که فولکس واگن به عنوان مالک اشکودا می‌خواهد چنین کاری با کراس آور تی راک انجام بدهد، اشکودا نیز احتمالاً یک مدل پلاگین هیبریدی به تبعیت از فولکس واگن برای این مدل طراحی خواهد کرد.