در تصویر خودرویی که مشاهده می‌کنید تلاش شده با پوشش استتاری بسیار سنگین، هویت آن پنهان شود، ولی ما با اطمینان به شما می گوییم که هم اکنون شما در حال تماشای تصاویر هیوندای سانتافه مدل 2021 هستید. این خودرو که یکی از پرفروش‌ترین شاسی بلندهای سایز متوسط بازار می‌باشد، امسال قرار است فیس لیفت شود.

بیایید از جلو شروع کنیم، بخشی که شرکت تلاش کرده با اضافه کرده فلاپ های پلاستیکی و پوشش استتاری ضخیم آن را پنهان کند. به نظر جلوپنجره از نظر ابعاد بزرگ‌تر شده و همچنان شاهد طراحی دو تکه چراغ‌های جلو خواهیم بود. احتمالاً برخی تغییرات در طراحی سپر نیز اتفاق افتاده است.

البته شکل طراحی کلی خودرو قطعاً تغییر شدیدی نخواهد کرد، ولی در طراحی بخش عقب می‌توان منتظر برخی تغییرات قابل توجه چراغ‌ها و همچنین سپر بود.

در این سری تصاویر جاسوسی هیوندای سانتافه مدل 2021 عکاسان موفق به گرفتن تصاویر کابین نشده‌اند، به همین دلیل نمی‌توانیم در مورد تغییرات این بخش صحبت کنیم. با این حال، برخی منابع می گویند این خودرو به سیستم اطلاعات سرگرمی جدید در کنار برخی به روزرسانی های تریم و روکش صندلی‌های جدید مجهز خواهد شد.

بزرگ‌ترین تغییر هیوندای سانتافه مدل 2021 زیر کاپوت اتفاق افتاده و ممکن است یک پیشرانه هیبریدی و پلاگین هیبریدی برای آن عرضه شود. هنوز برای صحبت کردن در مورد جزئیات این موضوع زود است، ولی باید اشاره کنیم که در برخی بازارهای جهانی از جمله آمریکای شمالی، این خودرو با یک موتور 2 لیتری توربو و 2.4 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی که به ترتیب 235 و 185 اسب بخار قدرت دارند فروخته می‌شود. به احتمال زیاد پیشرانه توربو همچنان در مدل سال جدید عرضه خواهد شد، ولی موتور تنفس طبیعی ممکن است از خانواده سانتافه حذف شود.

سانتافه جدید اواخر سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده، در قالب یک خودروی مدل 2022 وارد بازار خواهد شد.