عکاسان جاسوسی در اروپا بار دیگر موفق شده‌اند تصاویری جاسوسی از نسل جدید رنو لوگان را در حال گذراندن آزمایشات خود در جنوب این قاره شکار کنند. این خودرو که قرار است جانشین نسل فعلی رنو و داچیا لوگانی باشد که از سال 2012 در خطوط تولید شرکت حضور دارد، بسیار به روز شده و در طراحی قسمت جلوی آن از نسل جدید رنو داستر الهام گرفته شده است.

پوشش استتاری سنگین به خوبی توانسته تغییرات طراحی بدنه خودرو را پنهان کنند، ولی ما همچنان می‌توانیم ببینیم که ابعاد کلی خودرو در مقایسه با مدل فعلی تغییری نکرده است.

عکاسی که این تصاویر را موفق شده بگیرد، نتوانسته تصاویری از کابین نیز ثبت کند و به همین دلیل هنوز نمی‌دانیم داخل اتاق نسل جدید رنو لوگان مدل 2021 چه تغییراتی خواهیم داشت. ولی با این حال اگر روی تصویر زوم کنید، می‌توان دید که بخش‌هایی از داشبورد پوشیده شده است و به همین علت می‌توانیم انتظار تغییرات طراحی در این قسمت را نیز داشته باشیم. برخی منابع می گویند فرمان و دسته دنده نیز مشابه داستر جدید خواهد بود و شرکت، یک سیستم اطلاعات سرگرمی جدید نیز برای آن تدارک دیده است. از دیگر تغییرات کابین می‌توان به روکش صندلی‌ها و برخی تریم های جدید اشاره کرد.

نسل جدید رنو لوگان در جاده

مانند نسل جدید رنو ساندرو که در واقع برادر هاچ بک این خودرو به شما می‌رود، نسل جدید رنو لوگان مدل 2021 روی یک نسخه ساده شده از پلت فرم CMF-B رنو ساخته شده است. این پلت فرم جدید که در خودروهایی مانند نسل جدید رنو کلیو و رنو کپچر و همچنین نیسان جوک استفاده شده، برای نخستین امکان استفاده از پیشرانه هیبریدی را روی رنو لوگان فراهم خواهد کرد. در برخی گزارش‌ها ادعا شده پیشرانه پلاگین هیبریدی 138 اسب بخاری رنو کلیو که از یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی کوچک تشکیل شده ممکن است روی نسل جدید رنو لوگان عرضه شود.

البته در ابتدا شرکت صرفاً نسخه‌های بنزینی و دیزلی این خودرو را رونمایی خواهد کرد و نمونه‌های هیبریدی بعداً قرار است وارد بازار شوند. به احتمال زیاد شرکت نسل جدید رنو لوگان را با نسخه‌های تنفس طبیعی و توربو موتور بنزینی سه سیلندر 1 لیتری و 1.5 لیتری dCi عرضه خواهد کرد. پیشرانه 1.3 لیتری رنو که با همکاری دایملر طراحی شده انتظار نمی‌رود در خانواده لوگان عرضه شود.

شرکت رنو و زیر شاخه رومانیایی‌اش داچیا قصد دارند در نمایشگاه خودروی پاریس 2020 که اکتبر امسال برگزار خواهد شد از رنو لوگان و ساندرو مدل 2021 رونمایی کنند.