عکاسان جاسوسی در آلمان بار دیگر موفق شده اند این بار در خیابان های شهر مونیخ، خودروی بی ام و X7 مدل 2022 فیس لیفت را شکار کنند.

یکی از موارد قابل توجه در مورد این فیس لیفت نیمه عمر خودرو طراحی بخش جلویی آن است. چراغ های جلوی جدید پایین تر رفته اند و جلوپنجره نی ظاهرا تغییراتی داشته است. کاپوت خودرو نیز به مانند سپر کاملا جدید است و دریچه ورودی هوای پایینی و چراغ های مه شکن نیز تغییراتی داشته اند.

با وجود پوشش استتاری، طراحی بخش عقب بی ام و X7 مدل 2022 فیس لیفت به نظر نمی آید تغییرات خاصی داشته باشد. چراغ های عقب ظاهرا همان گرافیک مدل قبلی را دارند و توسط یک نوار کرومی به هم متصل شده اند. در عقب نیز به مانند قبل مکانیسم باز شدن دو تکه دارد و حتی سپر نیز کاملا مشابه مدل قبلی می باشد. با این حال، مدلی که در تصویر مشاهده می کنیم یک نمونه اولیه بوده و ممکن است در آینده هر نوع تغییری روی مدل نهایی که سال 2022 یا اواخر 2021 رونمایی خواهد شد اتفاق بیفتد.

می توان انتظار برخی آپگریدها داخل کابین را نیز داشت که از آن جمله می توان به نرم افزار جدید برای سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه کیلومتر دیجیتال و برخی تغییرات ظاهری و تریم اشاره کرد. البته همه این موارد صرفا حدسیات ما هستند و هنوز تصویری از کابین این خودرو منتشر نشده است.

به احتمال زیاد، بی ام و X7 M50i مانند قبل قوی ترین مدل خودرو باقی خواهد ماند و نباید منتظر X7 M باشیم. کسانی که به دنبال مدلی اسپرت تر باشند می توانند آلپینا XB7 جدید را بخرند که گفته می شود مدتی بعد از رونمایی بی ام و X7 مدل 2022 فیس لیفت معرفی خواهد شد. در خانواده پیشرانه های این خودرو می توانیم منتظر حداقل یک آپشن پلاگین هیبریدی باشیم.