شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده شرکت خودروسازی چری در ایران، جدیدترین شرایط فروش چری نقد و اقساطی را ویژه محصولات مختلف خود شامل آریزو ۵، آریزو ۶، تیگو ۵ و تیگو ۷ شروع کرده است. در این شرایط فروش نقدی و اقساطی چری ویژه ماه مرداد ماه شاهد عرضه مدل های مذکور با تحویل 30 روزه هستیم. در ادامه با مجله خودرو سوییچ همراه باشید تا شما را با جزئیات بیشتر این شرایط فروش آشنا کنیم.

نکته ای که البته باید به آن اشاره کنیم این است که شرکت مدیران خودرو در آپدیت مرداد ماه بار دیگر فروش اقساطی محصولات خود را شروع کرده است و با اقساط 5 ساله مشتریان می توانند نسبت به خرید خودرو از این شرکت اقدام نمایند.

طرح فروش نقد و اقساط چری شهریور 1400

در جدیدترین طرح فروش نقد و اقساطی خود، شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی چری در ایران فروش چهار مدل از محصولات این شرکت شامل چری آریزو 5 تی، چری تیگو 5، چری آریزو 6 و چری تیگو 7 را شروع کرده است. قیمت این خودروها در مقایسه با شرایط فروش ماه پیش شرکت تغییری نداشته اند.

به عنوان مثال، مشتری در صورت تمایل می تواند خودروی چری آریزو 5 تی را با قیمت مصوب 626 میلیون و 713 هزار تومان خریداری کند. پیش پرداخت این خودرو 250 میلیون و 685 هزار تومان بوده و مشتری قادر خواهد بود از تسهیلات حداکثر 60 درصدی با بازپرداخت نهایتا 5 ساله بهره ببرد.

فروش خودرو

لازم به ذکر نرخ سود تسهیلات همه خودروها 21 درصد بوده و شرکت قول تحویل آن ها را در نهایتا 30 روز کاری داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به جدول زیر مراجعه نمایید.

طرح فروش نقد و اقساط چری شهریور 1400

شرایط فروش نقدی و اقساطی چری مرداد 1400

تمامی خودروهای عرضه شده در این شرایط فروش جدید چری ویژه مرداد ماه در مقایسه با طرح قبلی افزایش قیمت بسیار اندکی داشته اند، به عنوان مثال در طرح قبلی چری آریزو 6 با قیمت 873 میلیون تومان فروخته می شد که در این شرایط فروش جدید قیمتش به حدودا 874 میلیون رسیده است.

برای همه این خودروها، شرکت حداکثر 60 درصد وام در نظر گرفته است که طی یک تا پنج سال می توانید به شرکت بازگردانید. برای خرید چری آریزو 6، شما باید حدودا 350 میلیون تومان را به صورت نقدی پرداخت کرده و باقی مبلغ را طی اقساط 12 تا 60 ماه به شرکت بپردازید. موعد تحویل همه خودروها 30 روزه است. جزئیات سایر خودروها را در جدول زیر می توانید ببینید.

شرایط فروش نقدی و اقساطی چری مرداد 1400

شرایط فروش چری نقد و اقساط ویژه ماه رمضان

در این طرح فروش ویژه ماه رمضان چری علاوه بر افزایش قیمت خودروها، پیش پرداخت آن ها نیز در مقایسه با طرح ویژه ماه فروردین افزایش قابل توجهی داشته است. در این طرح مدت اقساط یک تا پنج ساله بوده و ظرف مدت یک ماه شرکت قول تحویل خودروها را داده است. جزئیات کامل را در جدول زیر می توانید ببینید.

لیست قیمت خودرو
برای مشاهده قیمت روز انواع خودروی صفر بازار کلیک کنید

شرایط فروش ماه رمضان چری

شرایط فروش نقدی چری ویژه فروردین 1400

در جدیدترین طرح فروش نقدی چری ویژه اسفند ماه، این شرکت انواع محصولات خود را عرضه کرده است. در این شرایط فروش نقدی شما خودروی چری آریزو ۵ T را با قیمت ۶۲۵ میلیون تومان، چری تیگو ۵ اکسلنت را با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان و چری آریزو ۶ را با قیمت ۸۷۲ میلیون تومان می توانید خریداری کنید.

شرایط فروش چری فروردین 1400

لازم به ذکر می باشد در این شرایط فروش نقدی جدید چری ویژه فروردین ماه زمان تحویل سه خودروی نخست 30 روزه است. تمامی این خودروها دارای ۲ سال یا شش نوبت سرویس رایگان هستند. همچنین همه مدل های این شرایط فروش دارای ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی خواهند بود.

شرایط فروش اقساطی چری ویژه فروردین 1400

در ادامه این مطلب به صورت جداگانه طرح فروش اقساطی خودروهای مختلف چری را برای شما شرح خواهیم داد.

شرایط فروش اقساطی چری آریزو ۵ T

اولین خودروی عرضه شده شرکت چری در این شرایط فروش اقساطی جدید، چری آریزو ۵ T می باشد که با قیمت ۶۲۵ میلیون تومان عرضه شده است. برای خرید چری آریزو ۵ T مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل ۲۵ درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان ۱۵ درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و شرکت ۵۰ درصد باقیمانده مبلغ خودرو را به صورت اقساط، با مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد در اختیار مشتری قرار خواهد داد. زمان تحویل خودرو در این طرح فروش اقساطی چری آریزو ۵ T از سوی شرکت 30 روز کاری ذکر شده است.

شرایط فروش اقساطی چری تیگو ۵ اکسلنت

دومین خودروی عرضه شده شرکت چری در این شرایط فروش اقساطی جدید، چری تیگو ۵ اکسلنت می باشد که با قیمت ۷۵۰ میلیون تومان عرضه شده است. مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل ۲۵ درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان ۱۵ درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و شرکت ۵۰ درصد باقیمانده مبلغ خودرو را به صورت اقساط، با مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه با کارمزد پایه ۲۱ درصد در اختیار مشتری قرار خواهد داد. زمان تحویل خودرو در این طرح فروش اقساطی چری تیگو ۵ اکسلنت از سوی شرکت 30 روز کاری می باشد.

شرایط فروش چری فروردین 1400

شرایط فروش اقساطی چری آریزو ۶

سومین مدل عرضه شده شرکت چری در این شرایط فروش اقساطی جدید، چری آریزو ۶ می باشد که با قیمت ۸۷۲ میلیون تومان عرضه شده است. مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل ۲۵ درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان ۱۵ درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و شرکت ۵۰ درصد باقیمانده مبلغ خودرو را به صورت اقساط، با مدت بازپرداخت ۱۲ ماهه تا ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد در اختیار مشتری قرار خواهد داد. زمان تحویل خودرو در این طرح فروش اقساطی چری آریزو ۶ از سوی شرکت 30 روز کاری ذکر شده است.

شرایط فروش لیزینگی چری

شرکت مدیران خودرو شرایط فروش فوری اعتباری محصولات برند چری خود از طریق شرکت های لیزینگ را نیز اعلام کرده است. در این شرایط فروش لیزینگی، چهار محصول شرکت که نام آن ها در شرایط فروش اقساطی هم آمده با پیش پرداخت ۴۰ درصد و ۶۰ درصد تسهیلات فروخته می شوند. سود تسهیلات ۲۱ درصد، سود انصراف و تاخیر یکسان و معادل ۱۲ درصد هستند. زمان تحویل خودروها نیز ۳۰ روز کاری ذکر شده است. جزئیات فروش لیزینگی مدیران خودرو را در تصویر زیر می توانید ببینید.

فروش لیزینگی چری دی 99

نکاتی که باید مشتریان چری به آن توجه کنند:

  • حواله صادر شده به نام مشتری در سیستم فروش شرکت فقط ۷۲ ساعت اعتبار دارد. در صورت عدم واریز وجه به حساب شرکت مدیران خودرو و انقضای تاریخ حواله، درخواست خرید مشتری از سیستم شرکت به صورت خودکار پاک خواهد شد.
  • در این شرایط فروش اقساط مدیران خودرو به صورت سه ماه یک بار از مشتری دریافت می‌شود.
  • شرکت مدیران خودرو کلیه مدل‌های موجود در این شرایط فروش را به مدت ۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر گارانتی می‌کند.
  • ثبت نام تنها از میان رنگ‌های بدنه موجود در سیستم فروش امکان پذیر خواهد بود.
  • شرکت هزینه بیمه نامه شخص ثالث یک ساله را برای همه خودروها تقبل کرده است.
  • همه محصولات در مدت زمان اقساط دارای بیمه بدنه خواهند بود.
  • همه محصولات شامل سرویس اولیه رایگان مدیران خودرو هستند.
  • هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و امکان صلح وجود نخواهد داشت.