شرکت خودروسازی مدیران خودرو از هفته دوم شهریور ماه سال 1400، جدیدترین شرایط فروش نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام خود را شروع کرده است. طی این شرایط فروش مدیران خودرو فروش نقدی و اقساطی انواع خودروهای شرکت تا اطلاع ثانوی به صورت تحویل فوری و همچنین با موعد تحویل 30 روزه قرار است انجام شود. در این طرح فروش جدید مدیران خودرو مشتریان علاوه بر ایکس ۳۳ جدید، امکان خرید ام وی ام ۳۱۵ پلاس را نیز دارند. در ادامه به معرفی مدل‌های عرضه شده و شرایط فروش آن‌ها خواهیم پرداخت.

نکته قابل توجه این که در آپدیت شرایط فروش مدیران خودرو ویژه فروردین ماه عرضه خودروها با اقساطی ۵ ساله است که با توجه به افزایش قیمت شدید خودروها این امر پیش بینی می شد. شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو از امروز شروع شده و می توانید با مراجعه به سایت مدیران خودرو در این طرح ثبت نام کنید. یک مورد دیگر هم در شرایط فروش بهمن ماه که قابل توجه است کاهش قیمت برخی مدل هاست.

فروش خودرو

طرح فروش نقد و اقساط MVM شهریور 1400

در این طرح شاهد فروش نقدی و اقساطی انواع محصولات مختلف شرکت مدیران خودرو هستیم که با طرح های متنوع مشتریان می توانند این خودروها را خریداری نمایند. به عنوان مثال، قیمت ام وی ام ایکس 55 اتوماتیک اکسلنت در این طرح 841 میلیون و 713 هزار تومان بوده و مشتری می توان با پیش پرداخت 421 میلیونی و اقساط حداکثر شصت ماهه این خودرو را خریداری کند. برای جزئیات بیشتر جدول زیر را ببینید.

طرح فروش نقد و اقساط MVM شهریور 1400

فروش نقد و اقساط ام وی ام مرداد 1400

شرکت مدیران خودرو در جدیدترین طرح فروش نقدی و اقساطی خود 7 مدل از محصولات خود را با قیمت های جدید عرضه کرده است. نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این که افزایش قیمت ها در محصولات ام وی بسیار جزئی بوده اند. تحویل خودروها 30 روزه بوده و با اقساط تا 5 سال امکان خرید آن ها را خواهید داشت. جزئیات بیشتر را در جدول زیر ببینید.

فروش نقد و اقساط ام وی ام مرداد 1400

شرایط فروش نقد و اقساط ویژه ماه رمضان

در این طرح جدید مدیران خودرو شاهد ارائه هفت مدل مختلف این شرکت هستیم. در مقایسه با شرایط فروش فروردین ماه، نکته جالب توجه افزایش میزان پیش پرداخت برای هر یک از خودروهاست. همچنین قیمت خودروها نیز افزایش بسیار جزئی داشته است. اطلاعات کامل این طرح ویژه ماه رمضان مدیران خودرو را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

لیست قیمت خودرو
برای مشاهده قیمت روز انواع خودروی صفر بازار کلیک کنید

شرایط فروش ماه رمضان مدیران خودرو

شرایط فروش نقدی مدیران خودرو ویژه فروردین 1400

در جدیدترین شرایط فروش نقدی مدیران خودرو ویژه فروردین ماه، این شرکت انواع محصولات خود را عرضه کرده است. در این شرایط فروش نقدی شما خودروی ام وی ام X55 اتوماتیک اکسلنت اسپرت را با قیمت ۸۵۵ میلیون تومان، ام وی ام X55 اتوماتیک اکسلنت را با قیمت ۸۴۰ میلیون تومان، ام وی ام X33 S اتومات اسپرت را با قیمت ۵۹۷ میلیون تومان، ام وی ام X33 S اسپرت را با قیمت 562 میلیون تومان، ام وی ام X22 اتوماتیک اکسلنت اسپرت را با قیمت ۴۹۷ میلیون تومان و نهایتا خودروی ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک را به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان می توانید خریداری کنید.

فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو فروردین 1400

همچنین مدیران خودرو محصول ام وی ام ایکس 22 دنده دستی اکسلنت اسپرت را با قیمت مصوب 410 میلیون تومان و پیش پرداخت 164 میلیونی به صورت نقد و اقساط در مدل 1400 به فروش می رساند.

شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه فروردین 1400

در ادامه به معرفی تک تک محصولات شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو پرداخته ایم.

شرایط فروش ام وی ام X22 اکسلنت اسپرت اتوماتیک

اولین خودرو عرضه شده در این طرح فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام X22 اکسلنت اسپرت اتوماتیک است. قیمت تعیین شده برای این خودرو ۴۹۷ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو، مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل 20 درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان 15 درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و مدیران خودرو در این طرح حداکثر 65 درصد قیمت خودرو را به صورت وام، در اقساطی ۱۲ تا ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد در اختیار مشتری قرار می دهد. موعد تحویل این خودرو 30 روزه است.

شرایط فروش ام وی ام X55 اکسلنت اتوماتیک

دومین خودرو عرضه شده در این طرح فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام X55 اکسلنت اتوماتیک است. قیمت تعیین شده برای این خودرو ۸۴۰ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو، مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل 25 درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان 15 درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و مدیران خودرو در این طرح حداکثر 60 درصد قیمت خودرو را به صورت وام، در اقساطی ۱۲ تا ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد در اختیار مشتری قرار می دهد. موعد تحویل این خودرو 30 روزه می باشد.

فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو فروردین 1400

شرایط فروش ام وی ام X55 اکسلنت اسپرت اتوماتیک

سومین خودرو عرضه شده در این طرح فروش اقساطی مدیران خودرو ام وی ام X55 اکسلنت اسپرت اتوماتیک است. قیمت تعیین شده برای این خودرو ۸۵۵ میلیون تومان است. برای خرید این خودرو، مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل 25 درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان 15 درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و مدیران خودرو در این طرح حداکثر 60 درصد قیمت خودرو را به صورت وام، در اقساطی ۱۲ تا ۶۰ ماهه با نرخ سود ۲۱ درصد در اختیار مشتری قرار می دهد. موعد تحویل این خودرو 30 روزه است.

شرایط فروش ام وی ام X33 اس اتوماتیک اسپرت جدید

چهارمین خودرو در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه دی ۹۹ ام وی ام X33 اس اتوماتیک اسپرت جدید با قیمت ۵۹۷ میلیون تومان است. مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل 25 درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان 15 درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و تا 60 درصد مبلغ خودرو را از مدیران خودرو تسهیلات دریافت کنند. بازپرداخت اقساط یک تا پنج ساله با نرخ سود ۲۱ درصد می باشد. موعد تحویل این خودرو نیز 30 است.

شرایط فروش ام وی ام ۳۱۵ پلاس

پنجمین خودرو در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه دی ۹۹ ام وی ام ۳۱۵ پلاس با قیمت ۴۲۰ میلیون تومان است. مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل 25 درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان 15 درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و تا 60 درصد مبلغ خودرو را از مدیران خودرو تسهیلات دریافت کنند. بازپرداخت اقساط یک تا پنج ساله با نرخ سود ۲۱ درصد می باشد. موعد تحویل این خودرو نیز 30 روزه است.

شرایط فروش ام وی ام X33 اس اسپرت

نهایتا آخرین خودرو در شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو ویژه اسفند ۹۹ ام وی ام X33 اس اسپرت با قیمت 562 میلیون تومان است. مشتری باید پیش پرداخت را طی دو مرحله، مرحله اول زمان ثبت نام و حداقل 25 درصد و مرحله دوم یک فقره چک یک ماهه به میزان 15 درصد ثابت به شرکت پرداخت نماید و تا 60 درصد مبلغ خودرو را از مدیران خودرو تسهیلات دریافت کنند. بازپرداخت اقساط یک تا پنج ساله با نرخ سود ۲۱ درصد می باشد. موعد تحویل این خودرو نیز 30 است.

موردی که باید بدان اشاره کنیم این است که در مقایسه با آخرین شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو، در این طرح جدید شرکت چیزی به نام سود انصراف تعیین نکرده است.

نکاتی که باید مشتریان مدیران خودرو به آن توجه کنند

  • حواله صادر شده به نام مشتری در سیستم فروش شرکت فقط 72 ساعت اعتبار دارد. در صورت عدم واریز وجه به حساب شرکت مدیران خودرو و انقضای تاریخ حواله، درخواست خرید مشتری از سیستم شرکت به صورت خودکار پاک خواهد شد.
  • در این شرایط فروش اقساط مدیران خودرو به صورت سه ماه یک بار از مشتری دریافت می‌شود.
  • شرکت مدیران خودرو کلیه مدل‌های موجود در این شرایط فروش را به مدت 3 سال یا 60 هزار کیلومتر گارانتی می‌کند.
  • ثبت نام تنها از میان رنگ‌های بدنه موجود در سیستم فروش امکان پذیر خواهد بود.
  • شرکت هزینه بیمه نامه شخص ثالث یک ساله را برای همه خودروها تقبل کرده است.
  • همه محصولات در مدت زمان اقساط دارای بیمه بدنه خواهند بود.
  • همه محصولات شامل سرویس اولیه رایگان مدیران خودرو هستند.
  • هر کد ملی مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و امکان صلح وجود نخواهد داشت.