شرکت خودروسازان بم از روز دوشنبه 16 دی ماه 1398 جدیدترین شرایط فروش جیلی GC6 نقدی ویژه دی ماه ۹۸ را شروع کرده است. در این شرایط فروش خودروی جیلی GC6 اکسلنت با قیمت مصوب ۱۶۲ میلیون تومانی فروخته می‌شود. مدل خودرو در این شرایط فروش جدید ۹۸ بوده و شرکت قول تحویل خودروهای ثبت نامی در ۳۰ روز کاری را داده است.

ضوابط شرایط فروش جیلی GC6 اکسلنت

در صورت تأخیر در تحویل خودرو، شرکت سود ماهیانه ۱ درصد را برای مشتریان محاسبه خواهد کرد. همچنین لازم به ذکر است در این شرایط فروش تمامی هزینه‌ها، مالیات‌های تکلیفی، بیمه شخص ثالث، مالیات ارزش افزوده و سایز هزینه‌هایی که طبق قانون پرداخت آن به عهده خریدار و مصرف کننده است طبق تعرفه‌های سال ۱۳۹۸ محاسبه شده‌اند.

شرایط فروش جیلی GC6 ویژه دی ماه 98

شرکت تاکید کرده در صورت هر گونه تغییر قوانین و نرخ‌ها و تعرفه‌ها در زمان تحویل خودرو پرداخت ما به التفاوت آن به عهده خریدار بوده و وی بایستی آن را بپردازد. همچنین لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این شرایط فروش بین ۱۶ تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۸ می‌باشد.

تغییرات قیمت جیلی GC6 در سال 98

شرکت خودروسازان بم به عنوان عرضه کننده اصلی این خودرو در بازار ایران، از فروردین امسال تا به امروز، سه بار قیمت آن را افزایش داده است. در حالی که در شرایط فروش فروردین شرکت خودروی جیلی GC6 قیمتی برابر با 138 میلیون تومان داشت، در اردیبهشت ماه با افزایش 7 میلیون تومانی قیمت آن را به 145 میلیون تومان رساند. افزایش قیمت بعدی به فاصله یک ماه باز هم 7 میلیون تومانی بود و در طرح فروش خرداد، قیمت این خودرو به 152 میلیون تومان رسیده بود.

اما آخرین تغییر قیمت این خودرو 10 میلیون تومانی بوده و در شرایط فروش تیر ماه بود که شرکت خودروسازان بم آخرین قیمت جیلی GC6 را 162 میلیون تومان اعلام کرد. از آن زمان تاکنون قیمت این خودرو بدون تغییر باقی مانده است. این در حالی می‌باشد که انتظار می‌رفت با کاهش قیمت دلار و همچنین ثبات بیشتر آن طی ماه‌های اخیر، شرکت قیمت این خودرو را کاهش می داد.