شرکت ایساتیس موتور کارا گویا قصد دارد کیتون 7 را به جمع خودروهای پیکاپ موجود در بازار ایران اضافه کند. اخبار منتشر شده نشان دهنده این است که خطوط تولید شرکت ایساتیس موتور کارا آماده مونتاژ پیکاپ کیتون 7 شده تا این محصول را وارد بازار کند.

شرکت ایساتیس موتور کارا خودروساز بخش خصوصی می باشد که اخیرا فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد با محصول کیتون 7 وارد بازار شود. ایساتیس موتور کارا در قدم های بعدی خود احتمالا به سراغ محصولات کیتون خواهد رفت و قصد دارد بعضی خودروهای تجاری سواری را وارد بازار ایران کند.

کیتون 7 یک پیکاپ دو دیفرانسیل می باشد که به زودی در سمنان تولید خواهد شد. پلتفرم این محصول در اغلب خودروهای پیکاپ مانند دایون V5، فودی لیون  F22 ، دانگ فنگ S16 و… دیده می شود. لازم به ذکر است که کیتون 7 از لحاظ مشخصات فنی ویژگی های متفاوتی با دیگر خودروها دارد.

این محصول در برخی بازار ها با نسخه 2.4 لیتری تنفس طبیعی و توربو شارژر، 2 لیتری توربو شارژر عرضه شده است. حال باید منتظر ماند و دید تا شرکت ایساتیس این محصول را با چه مشخصاتی وارد بازار خواهد کرد.

برخی منابع آگاه از رقابت این شرکت با پیکاپ های دو دیفرانسیل خبر می دهند که این احتمال وجود دارد کیتون 7 با ویژگی های مشخص وارد بازار شود. از رقبای این خودرو می توان به محصولات فوتون تونلند، دایون V5 ، آمیکو آسنا ، دانگ فنگ ریچ 6 و KMC T8 اشاره کرد.