روز دوشنبه یک تصویر تیزر از کیا استینگر 2022 فیس لیف ویژه بازار آمریکای شمالی توسط شرکت کیا منتشر شده بود. هرچند، به نظر می رسد چندین نمایندگی آمریکایی و کانادایی اولین نمونه های خود از این محصول فیس لیفت را دریافت کرده و در حال آگهی کردن آن ها برای فروش آنلاین قبل از رونمایی رسمی 16 مارس هستند.

ما در وب سایت اتوتریدر موفق شدیم چند آگهی این خودرو را که توسط نمایندگی های آمریکایی و کانادایی کیا ثبت شده بودند را پیدا کنیم.

همان طور که انتظار می رفت، تجهیزاتی که روی نسخه اروپایی و کره ای کیا استینگر 2022 فیس لیفت دیده بودیم در مدل آمریکایی نیز عرضه خواهد شد. از جمله تغییرات این مدل فیس لیفت نسبت به نسخه قبلی می توان به چراغ های جلو جدید، طراحی متفاوت بخش عقب، لوگوی جدید کیا و یک سری از به روزرسانی های کابین اشاره کرد.

طبق اطلاعات موجود در نمایندگی ها، در این مدل جدید قدرت موتور 3.3 لیتری شش سیلندر خورجینی خودرو اندکی افزایش داشته است. دقیق تر بخواهیم بگوییم، خروجی قدرت پیشرانه با افزایشی 3 اسب بخاری از 365 به 368 اسب بخار رسیده است. این افزایش گرچه زیاد نیست، ولی جالب است بدانید با استفاده از یک سیستم اگزوز فعال در مدل های جی تی به دست آمده است. گشتاور این موتور دست نخورده می باشد.

گزارش های می گویند مدل پایه کیا استینگر 2022 فیس لیفت با حذف پیشرانه 2 لیتری توربو 255 اسب بخاری خود، آن را با یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربو با 300 اسب بخار قدرت جایگزین خواهد کرد. تنها گزینه گیربکس این خودرو که همان هشت دنده اتومات است دست نخورده باقی خواهد ماند.

کیا استینگر 2022 فیس لیفت

در طراحی ظاهری، استینگر به چراغ های جلو و عقب جدید مجهز شده است. مدل های جی تی به سراگزوزهای بزرگ تر و یک دیفیوزر عقب مجهز هستند. انتظار طراحی رینگ های جدید در سایزهای 18 و 19 اینچی را نیز برای این خودرو داریم. همچنین برخی منابع خبر از عرضه یک پکیج مشکی برای این خودرو دارند که بعضی آیتم های خودرو مانند قاب آینه و رینگ ها را مشکی می کند.

چیز دیگری که در تصاویر می توان دید کابین جدید کیا استینگر 2022 فیس لیفت است. در این قسمت شاهد یک صفحه نمایش 10.25 اینچی هستیم که در مقایسه با صفحه نمایش 8 اینچی قبلی بزرگ تر شده است. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت کابین نیز بسیار بالاتر می باشد. نهایتا این که، کیا استینگر 2022 فس لیفت به لوگوی جدید کیا هم داخل کابین و هم روی بدنه مجهز شده است.

قیمت آن چقدر خواهد بود؟

طبق اطلاعاتی که از قبل داریم، مدل پایه چهار سیلندر کیا استینگر جی تی لاین 2022 از 37 هزار و 135 دلار شروع خواهد شد که افزایش 3 هزار دلاری را نشان می دهد. البته داشتن یک موتور قوی تر قطعا ارزش این افزایش قیمت را دارد. از سوی دیگر، قیمت مدل قدرتمند GT2 مجهز به موتور شش سیلندر خورجینی توربو 54 هزار و 535 دلار می باشد که 900 دلار در مقایسه با مدل سال پیش گران تر شده است.