شاسی بلند پرچم دار نیسان آرمادا مدل 2021 برای مدل سال جدید خود یک فیس لیفت اساسی دریافت کرده است. از بخش جلو که شروع کنیم، جلوپنجره به نظر بزرگ تر از همیشه شده و حالت ایستاده تری دارد. اسلات های کرومی V شکل ظاهری عضلانی تر به بخش جلویی خودرو بخشیده اند.

در مرکز جلوپنجره لوگوی جدید نیسان را می توانیم ببینیم که اولین بار روی این خودرو نصب شده است. بیش از 50 لامپ LED داخل هر یک از چراغ های جلوی نیسان آرمادا مدل 2021 قرار گرفته اند و چراغ ها به لطف خطوط و زوایای تیز ظاهری خشن تر دارند. چراغ های عقب خودرو نیز به روزرسانی شده اند. همچنین یک المان مشکی با نوشته Armada روی آن بین چراغ های عقب و دقیقا زیر پنجره قرار گرفته است.

داخل کابین، بزرگترین تغییر اضافه شدن صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی به صورت استاندارد روی خودرو می باشد. در مقایسه با سیستم قبلی، این صفحه نمایش 4.3 اینچ بزرگ تر شده و رزولوشن بالاتری هم دارد. هات اسپات وای فای، اندروید اتو و اپل کارپلی به صورت استاندارد عرضه شده اند. نیسان آرمادا مدل 2021 همچنین به یک صفحه کیلومتر دیجیتالی 7 اینچی مجهز شده است.

کابین نیسان آرمادا مدل 2021نیسان برای بازار آمریکا یک تریم پایه S در آینده عرضه خواهد کرد و تریم های دیگر آن از جمله SV و SL پلاتینیوم در مدل جدید نیز وجود دارند.  پکیج میدنایت ادیشن قرار است روی تریم SL برای نیسان آرمادا مدل 2021 قابل سفارش باشد. همان طور که از نامش پیداست، این یک پکیج ظاهری است که همه چیز را تاریک و مشکی می کند. در کانادا، نیسان آرمادا مدل 2021 فقط در سه تریم SV، پلاتینیوم و 4WD قرار است وارد بازار شود.

موتور هشت سیلندر خورجینی 5.6 لیتری آن افزایش قدرتی 10 اسب بخاری داشته و اکنون 400 اسب بخار قدرت تولید می کند و به همان گیربکس هفت دنده اتومات مجهز است. از نظر ایمنی، آرمادا به سیستم های هشدار تصادف شاخ به شاخ، کروزکنترل هوشمند، رادار نقطه کور و سیستم هشدار حواس پرتی راننده به صورت استاندارد مجهز می باشد.

سیستم Safety Shield 360 نیز به صورت استاندارد روی نیسان آرمادا مدل 2021 عرضه شده است. این سیستم به مواردی مانند ترمز اضطراری خودکار، کمکی نوربالای اتومات و ترمز خودکار عقب مجهز می باشد.

قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده و قرار است نزدیک به زمان ورود به بازار مشخص شود. نیسان آرمادا جدید از اواخر ژانویه سال آینده میلادی وارد نمایندگی های نیسان خواهد شد.