اگر شما هم جزء آن دسته از کسانی هستید که دوست دارند همیشه در سفر باشند، پس خودروی جدید Life Home V90 Villa Edition شرکت چینی سایک مکسوس قطعا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

این خودرو که تصاویر آن از سوی شرکت سازنده منتشر شده، یک RV بسیار خاص است که در واقع دو طبقه مجزا دارد. بله، درست شنیده اید، زمانی که محل کمپ شما مشخص شد، با این RV جذاب نه تنها قادر خواهید بود کناره های خودرو را باز کرده و فضای نشیمنی به متراژ 20 متر مربع داشته باشید، بلکه قادر خواهید بود سقف را نیز بالا برده و فضایی دیگر در طبقه دوم به متراژ 12 متر مربع در اختیار شما خواهد بود.

سایک مکسوس

طبق اعلام سایک مکسوس، طبقه دوم کاملا شیشه ای بوده و می توان از آن به عنوان یک اتاق برای چای خوردن یا تمرینات یوگا استفاده کرد. همچنین در طبقه دوم یک بالکن کوچک قرار دارد و شیشه های اطراف این طبقه را می توان به صورت مات و شفاف درآورد. نکته جالب این که برای رفتن به طبقه دوم شرکت یک آسانسور نیز روی RV سایک مکسوس نصب کرده است.

این خودرو را همچنین می توانید به سیستم صوتی JBL، یک ماشین ظرفشویی، کولر و آشپزخانه ای کوچک مجهز کنید. این خودرو که در تصویر می بینید همچنین به کف پارکت و انواع لوازم منزل لوکس از جمله یک کاناپه L شکل مجهز می باشد. از جمله موارد قابل توجه دیگر آن می توان به یک تلویزیون شفاف بسیار جذاب اشاره کرد.

در طراحی بدنه این RV تلاش شده تا خودرو ظاهری لوکس داشته باشد و به همین دلیل تزئینات طلایی زیادی را روی بدنه می توانیم ببینیم که با رنگ سفید و آبی خودرو تضاد جالبی ایجاد کرده اند.

جالب است بدانید شرکت سایک مکسوس Life Home V90 Villa Edition را نخستین بار طی یک مراسمی اواخر سال 2020 رونمایی کرده بود. البته باید اشاره کنیم که این خودرو به هیچ وجه ارزان نیست و شرکت سازنده، قیمتی معادل 2.68 میلیون یوان را برای آن تعیین کرده که حدودا 414 هزار دلار می شود.