مدیر فروش شرکت خودروسازان بم، شروین پدرام از برنامه این شرکت برای تحویل تعهدات معوق خودروی شاسی بلند لیفان X70 خبر داده است. به گزارش سوییچ به نقل از اسب بخار، پیگیری های انجام شده نشان می دهد که کلیه تعهدات طرح مشارکت در تولید نمایندگان خودرو سازان بم در حال فاکتور شدن هستند. این خودروها پس از اتمام مراحل شماره گذاری تحویل مشتریان خواهند شد.

[switch_forms_buy]

پیشتر مدیر فروش خودروسازان بم با اشاره به این که مشکل اصلی عدم تحویل، ترخیص قطعات بود به اسب بخار گفته بود: «به رغم آماده بودن شرایط تولید متأسفانه بحث ورود قطعه و مشکلات مربوط به آن باعث شد که با کمی تأخیر مواجه بشویم. خوشبختانه این مشکل نیز برطرف شده است و با ترخیص قطعه مورد نیاز پروسه تکمیل خودرو با سرعت آغاز و تمام تعهدات معوق تا نیمه اول آبان ماه ایفا خواهند شد».

شروین پدرام همچنین در خصوص این که چرا زمان دقیقی برای پیش فروش محصولات اعلام نمی شود تأکید کرده بود: «با توجه به برخی مشکلات که پیرو تحریم های اقتصادی و همچنین کرونا بروز کرد، تأخیر در تحویل به موقع خودروها ایجاد و باعث شد که با وسواس و دقت بیشتری به این قضیه نگاه کنیم. بنابراین تا زمانی که از تمام جهات مطمئن نشده باشیم، پیش فروش را آغاز نخواهیم کرد، اما همان طور که اشاره کردم، کار در شرف انجام است و در آینده نزدیک فروش آغاز خواهد شد».

برای تجربه خرید خودرو بی‌دردسر همسو با سبک زندگیت اینجا کلیک کن

مدیر فروش خودروسازان همچنین به تغییر ساختار شرکت مادر اشاره و گفته بود: «تغییراتی که در این شرکت پیش آمده است به بهبود کیفیت محصولات کمک خواهد کرد، چراکه تأمین کننده ای قوی تر و بهتری وارد کار شده است که می تواند باعث افزایش سرعت روند کیفی محصولات باشد. اما همین سوئیچ کردن در تأمین کنندگان باعث به وجود آمدن تأخیر شده که به ما نیز منتقل شده است. نکته مثبت این است که از این به بعد تأمین کنندگان به مراتب قوی تر در مسیر تولید قرار دارند».

با این حال هر چند خبر دقیقی از زمان آغاز پیش فروش لیفان ایکس ۷۰ اعلام نشده استT اما به نظر می رسد با مهیا بودن شرایط تولید و ایفای تعهدات معوق، خودروسازان بم نیز به زودی شرایط پیش فروش محصولات خود را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: