شرکت خودروسازی تویوتا با رونمایی رسمی از خودروی تویوتا هایلوکس GR اسپرت مدل 2022 خانواده محصولات این مدل را گسترش داده است.

این نسخه جی آر اسپرت در واقع همان نسخه ای است که ماه آگوست در تایلند رونمایی شده بود و تنها برخی تغییرات آن را ویژه بازار ژاپن کرده است. برخلاف نامی که دارد، این خودرو یک نسخه قدرتمند طراحی شده توسط شاخه Gazoo Racing نیست و تنها شامل آپگریدهای ظاهری می شود که آن را از دیگر نسخه ها متفاوت می کند.

[switch_forms_buy]

معرکه‌ی ژاپنی

از آن جمله می توان به گلگیرهای هم رنگ بدنه اشاره کرد که 45 میلی متر به عرض خودرو اضافه کرده اند. تویوتا همچنین هایلوکس GR اسپرت مدل 2022 را به یک طراحی بخش جلویی خاص با جلوپنجره مشکی که نوشته تویوتا را روی خود دارد مجهز کرده است. علاوه بر این، مواردی مانند رینگ های 18 اینچی مشکی، رکاب های مشکی، کالیپرهای قرمز جلو و سپر عقب مشکی روی این تراک جذاب بسیار به چشم می زنند.

کابین تویوتا هایلوکس GR اسپرت

نسخه اسپرت تر هایلوکس جدید همچنین تغییراتی نیز داخل کابین داشته است. از آن جمله می توانیم به مواردی مانند روکش چرم مصنوعی، لوگوی GR روی پشت سری ها، چرم جیر قرمز روی پشتی صندلی ها، دوخت متضاد قرمز، فرمان با لوگوی GR، پدال های اسپرت آلومینیومی، پدل شیفتر آلومینیومی و دکمه استارت موتور GR اشاره کنیم.

تویوتا هایلوکس GR اسپرت مدل 2022 قدرت مورد نیازش را از یک موتور 2.4 لیتری توربو دیزلی چهار سیلندر با 147 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تامین می کند و یک گیربکس شش دنده اتوماتیک دارد. گرچه تغییری در پیشرانه آن ایجاد نشده، ولی تویوتا هایلوکس GR اسپرت به یک سیستم تعلیق خاص که برای بهبود سیستم فرمان و هندلینگ تیون شده مجهز شده است.

بیشتر بخوانید:

معنی چراغ‌های پشت آمپر خودرو

بهترین ماشین‌های شاسی بلند ایران و جهان

سنسور ضربه

دیسک و صفحه

مکمل سوخت

سند خودرو چیست؟