شرکت منصوری اخیرا تصاویر تیزری از کیت‌های بدنه جدید خود که برای محصولات مختلف فراری، مازراتی، استون مارتین، مک لارن و پورشه در دست طراحی دارد منتشر کرده است.

اولین تیزر که نخستین بار در فیس بوک شرکت منصوری منتشر شد در واقع پیش نمایشی از کیت‌های بدنه طراحی شده برای فراری SF90 استراداله و فراری روما می باشد. SF90 استراداله در واقع قوی ترین مدل این شرکت محسوب می شود و منصوری قصد دارد با برخی قطعات سفارشی بدنه در قسمت جلو، رکاب ها و دیفیوزر عقب آن را قوی تر هم بکند.

در تصویر تیزر منتشر شده، می توان یک باله عقب بزرگ، تریم های اطراف چراغ های جلو و عقب و همچنین تریم جدید اطراف دریچه های ورودی هوای کناری را مشاهده کرد. در تصویر منتشر شده از فراری روما هم شاهد پیش نمایشی از یک اسپلیتر جلوی خاص، رکاب های کناری، اسپویلر و همچنین دیفیوزر عقب هستیم.

فروش خودرو

در تصویر تیزر دوم پیش نمایش هایی از کیت‌های بدنه طراحی شده برای مازراتی MC20 و مک لارن 765LT را می توان دید. کیت بدنه طراحی شده برای مازراتی شاید جذاب ترین این سری کیت‌های بدنه منصوری بوده و علاوه بر سپرهای جلو و عقب و رکاب های متفاوت، شامل یک باله عقب بزرگ و یک اسکوپ روی سقف هم می شود. کیت بدنه طراحی شده برای مک لارن 675LT تغییراتی جزئی روی خودرو اعمال می کنند، ولی با این حال باز هم ظاهر خودرو بسیار جذاب تر شده است.

در تیزر منتشر شده از نسل 992 پورشه 911 و استون مارتین DBX نیز شاهد تغییرات بسیار جذابی هستیم. در پورشه 911 مواردی مانند سپرهای خاص، باله عقب بزرگ و برخی تزئینات اطراف دریچه های ورودی هوای کناری بسیار به چشم می زنند. بادی کیت طراحی شده برای DBX از سوی دیگر ظاهری بسیار خشن به خودرو بخشیده و شاهد گلگیرهای عضلانی، سپرهای جدید، یک برآمدگی روی کاپوت، اسپویلر روی کاپوت عقب و یک اسپویلر روی سقف هستیم.

شرکت منصوری هنوز اعلام نکرده که چه زمانی قصد دارد این کیت‌های بدنه جدید خود ویژه خودروهای مذکور را روانه بازار کند و بالطبع، خبری هم از قیمت آن ها نیست.