به گزارش راهبرد معاصر؛ ثبت نام فروش فوری ایران خودرو و ثبت نام پیش فروش ایران خودرو تا پایان امروز 22 آبان 1401 مهلت دارد و متقاضیان با مراجعه به سایت ایران خودرو می توانند نسبت به ثبت نام خودرو های ایران خودرو در سه بخش عادی، ویژه مادران و جایگزین خودروهای فرسوده اقدام نمایند.

دو محصول سورن‌پلاس و پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU7p با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه در قالب سه بخش عادی؛ ویژه مادران دارای دو فرزند و جایگزین خودرو های فرسوده در بخش فروش فوری و پنج محصول شامل تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ دستی شش سرعته با فرمان برقی، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و راناپلاس با موعد تحویل یکساله و در قالب سه بخش عادی؛ ویژه مادران و جایگزین خودروهای فرسوده در پیش فروش عرضه می‌کند.

متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش می توانند به سایت ایران خودرو به نشانی  https://www.ikco.ir مراجعه نمایند. این در حالیست که ایران‌خودرو، همزمان با این طرح (فروش عادی)، هشتمین مرحله از فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات ایران‌خودرو ویژه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت (ویژه مادران) و چهارمین فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش یکساله محصولات در قالب طرح جایگزینی خودروهای فرسوده را اجرایی می‌کند.

فهرست منتخبین قرعه‌کشی، حداکثر سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد و منتخبان ظرف مدت سه روز، فرصت خواهند داشت، وجه تمام خودرو در طرح‌ فروش فوق‌العاده و مبلغ علی‌الحساب در طرح پیش‌فروش یکساله را از طریق همان سایت فروش اینترنتی محصولات واریز کنند؛ در صورت عدم واریز مبالغ، ثبت‌نام متقاضی کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود.

شرایط عمومی بخشنامه ایران خودرو در فروش فوری و پیش فروش آبان 1401

بر اساس قوانین و شرایط فعلی، متقاضیان ثبت نام و پیش فروش محصولات ایران خودرو باید حائز شرایط عمومی زیر باشند:

به هر کد ملی تنها یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه های فروش ایران خودرو و سایپا تعلق خواهد گرفت.
حداقل سن متقاضی خرید خودرو باید ۱۸ سال تمام باشد.
متقاضی خودرو باید گواهینامه‌ی رانندگی خودرو (حداقل پایه‌ی سوم) را داشته باشد. کسانی که فاقد گواهینامه باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن کان باطل شدن ثبت نام‌شان، تا ۳ سال امکان ثبت نام در کلیه‌ی طرح‌های فروش آتی محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت.
در هیچ مرحله ای از ثبت نام ایران خودرو نیازی به ارائه چک از سوی مشتری نخواهد بود.
از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا، حداقل ۴۸ ماه گذشته باشد.
امکان صلح و نقل‌و‌انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی، مطابق با مصوبات کمیته‌ی خودرو وجود ندارد.
متقاضی باید در زمان ثبت نام، شماره‌ی حساب (شماره‌ی شبا) خود را معرفی کرده و لازم است برای واریز وجه از کارت‌های بانکی خود استفاده نماید. همچنین شماره‌ی تلفن همراه ذکر شده در فرم ثبت نام باید به نام خود متقاضی باشد.
مشتریان حقوقی امکان ثبت نام در این طرح‌های ایران خودرو را ندارند.
کد نمایندگی که در مرحله‌ی دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می‌شود، باید با آدرس و کدپستی متقاضی در یک استان باشد.
افرادی که در قرعه‌کشی قبلی انتخاب شده‌اند، امکان شرکت در طرح جدید فروش ایران خودرو را نخواهند داشت.
انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه‌کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.
گارانتی خودرو بعد از ۳ ماه از زمان تحویل، در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه، باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.
در صورتی که بعد از امضای قرارداد میان مشتری و شرکت، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی (آپشن) بر روی خودرو گردد، و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، پس از اطلاع رسانی این موارد، دعوتنامه‌ی تکمیل وجه بر اساس ضوابط و آیین نامه های اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.
سند فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله ی رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقی خواهد ماند و بعد از تسویه‌ حساب مشتری و فک رهن، تحویل مشتریان داده خواهد شد.
امکان ثبت نام برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) وجود ندارد. کسانی که دارای پلاک فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند، ضمن باطل شدن ثبت نام‌شان، تا ۳ سال امکان ثبت نام در کلیه‌ی طرح‌های فروش آتی محصولات ایران خودرو را نخواهند داشت.
در صورت مغایرت در شرایط احراز هویت متقاضی پیش از زمان تحویل خودرو، ثبت نام وی باطل می‌شود.
اولویت تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه‌کشی و ضوابط ابلاغ شده از سوی کمیته‌ی خودرو خواهد بود.
انتخاب رنگ خودرو در زمان واریز پیش پرداخت علی الحساب و یا زمان ارسال دعوتنامه توسط مشتری انجام خواهد شد.
در زمان صدور دعوتنامه، قسمتی از بهای خودرو کسر شده و سند به مدت یک سال در رهن شرکت باقی خواهد ماند.
در صورت عدم واریز مبلغ مشخص شده در دعوتنامه در بازه‌ی زمانی مجاز، شرکت می‌تواند خودرو را به دیگر متقاضیان تحویل داده و نوبت مشتری را به موعد دیگری موکول کند. نوع خودرو و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامه‌های آتی مشخص می‌گردد.
در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه‌ی تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده‌ی مشتری خواهد بود.
خودروی ثبت نامی، از بیمه‌ی شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

شرایط اختصاصی ثبت نام ایران خودرو آبان1401

1 .تحویل خودرو بر اساس اولویت بندي تعیین شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو خواهد بود.

2 .انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبین و توسط مشتري در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

3 .خودروي ثبت نامی، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردار خواهد بود.

4 .صحت کلیه اطلاعات درج شده خصوصاً کد ملی،آدرس و کدپستی بر عهده متقاضی میباشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده کلیه تبعات ناشی از آن منجمله تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاري خودرو برعهده شخص می باشد.

5 .در زمان تکمیل وجه دعوتنامه بخشی از ثمن معامله توسط مشتري، تا مدت یک سال پرداخت نخواهد شد و به ازاي مبلغ دین و تعهد مشتري بابت عدم انتقال خودرو به غیر، خودرو به همان مدت در رهن شرکت قرار خواهد گرفت. شرط مدت در این بند، صرفاً در اختیار خودروساز بوده و خریدار نمیتواند قبل از موعد مذکور آن را پرداخت نماید.پس از گذشت مدت یک سال از صدور فاکتور، مشتري می بایست نسبت به فک رهن خودرو و پرداخت هزینه هاي متعلقه مطابق با ضوابط شرکت اقدام نماید و پس از آن سند چاپ و در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت.

6 .در صورت عدم اقدام براي فک رهن، پس از یک سال توسط مشتري، جرایم تاخیر مطابق ضوابط به حساب مشتري تعلق میگیرد.

7 .در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت تاخیر به صورت روز شمار (12درصد سالیانه) محاسبه و در بازه زمانی مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

8 .درصورت عدم تکمیل وجه دعوتنامه در بازه زمانی مجاز، شرکت میتواند خودرو را به سایر متقاضیان تحویل دهد و نوبت مشتري را به موعد دیگري موکول نماید. نوع و قیمت خودرو قابل تحویل به این دسته از مشتریان در بخشنامههاي آتی مشخص میگردد.

9 .در صورتی که پس از امضاي قرارداد فی مابین با مشتري بر حسب ضرورت ویا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهاي اجباري، شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافی(آپشن) بر روي خودرو گردد و یا تغییري در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، ضمن اطلاع رسانی مراتب مذکور،دعوتنامه تکمیل وجه براساس ضوابط و آیین نامه هاي اجرایی قانونی حمایت از مصرف کنندگان خودرو صادر خواهد شد.

10 .امکان انصراف از ثبت نام تا قبل از پایان مهلت ثبت نام از طریق سایت و میز کار مشتري امکان پذیر میباشد.

11 .سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره 300096440 میباشد و کلیه پیامکهاي ارسالی از طریق شماره مذکور صورت خواهد گرفت.

12 .شماره تلفن مرکز تماس ایران خودرو براي پاسخگویی در حین ثبت نام 82272727-021 می باشد.

 

 

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

۷ نشانه سوختن واشر سرسیلندر

مشخصات النترا

جعبه فیوز ۲۰۶

تعویض پلاک اتحاد

معایب هایما S5