یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: آیین‌نامه‌ای که برای واردات خودرو نوشته شده است حاکی از این است که وزارت صمت تحت تاثیر قدرت‌های پشت پرده‌ای است که سال‌ها مورد حمایت بوده و ثمره‌ای برای مردم نداشته‌اند.

برای تجربه خرید خودرو با آرامش خاطر اینجا کلیک کنید.

به گزارش تازه‌نیوز، جلال رشیدی کوچی درباره آیین‌نامه نوشته شده برای واردات خودرو، اظهار کرد: هدف مجلس از تصویب قانون واردات خودرو در وهله اول این بود که انحصار خودروسازان شکسته شود و در وهله دوم نیز خودرو به یک کالای مصرفی تبدیل شود و دیگر یک کالای سرمایه‌ای نباشد، در وهله سوم نیز با شکسته شدن انحصار، قیمت خودرو نیز شکسته شده و به قیمت‌های جهانی نزدیک‌تر شود تا عموم مردم با درآمدهای مختلف بتوانند به انواع خودرو دسترسی داشته باشند.

آیین‌نامه نوشته شده تاثیری در بازار خودرو ندارد

به نقل از شرق، نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، در ادامه اظهار کرد: آیین‌نامه‌ای که اکنون برای واردات خودرو نوشته شده است، هیچ کدام از اهداف مجلس را محقق نمی‌کند. بر اساس این آیین‌نامه قیمت خودرو بدون هیچ تغییری باقی می‌ماند و عموم مردم نیز نمی‌توانند به خودروی دلخواه خود دسترسی داشته باشند. این آیین نامه نشان می‌دهد وزارت صمت به جای اینکه به دنبال رضایت‌مندی مردم باشد، تحت تاثیر قدرت‌های پشت پرده و پنهانی که سال‌ها مورد حمایت بودند، قرار گرفته است.

مطالعه مقالات زیر را از دست ندهید:

مقایسه فیدلیتی و دیگنیتی 

مقایسه دیگنیتی با تیگو ۷

مشخصات النترا

مقایسه تیگو ۷ پرو با دیگنیتی

مقایسه SWM G01 با دیگنیتی