مانند بسیاری از شما، اگر تنها یک مورد بسیار ناراحت کننده در مورد لغو برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو 2020 وجود دارد آن هم این است که ما دیگر امسال نمی‌توانیم پروژه‌های منصوری را از نزدیک در این نمایشگاه ببینیم. این تیونر آلمانی که قرار بود در نمایشگاه امسال ژنو از یک لوگوی جدید در کنار پروژه‌های تیونینگ خود رونمایی کند، امروز از مرسدس آ ام گ G63 منصوری در شبکه‌های اجتماعی رونمایی کرده است.

برای این خودروی آفرود جذاب مرسدس بنز شرکت منصوری از یک بادی کیت متشکل از سپرهای عقب و جلوی جدید، رکاب‌های فیبر کربنی، گلگیرهای عضلانی و یک اسکوپ جدید روی کاپوت استفاده کرده است. فیبر کربن بیشتری را روی برخی نقاط سقف‌ها و قطعات اضافه شده به تمامی چهار گلگیر و درهای جلوی خودرو می‌توان دید. جلوپنجره پان آمریکانا تیره، تزئینات قرمز روی قاب آینه‌های بغل و رینگ‌های 24 اینچ با پره‌های Y شکل از دیگر موارد قابل توجه در طراحی ظاهری این خودرو هستند.

به لطف تقویت پیشرانه و سیستم اگزوز اسپرت، خروجی‌های پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلوی مرسدس آ ام گ G63 منصوری از 577 به 710 اسب بخار قدرت افزایش یافته است. منصوری اطلاعات در مورد پرفورمنس خودرو منتشر نکرده، ولی G63 استاندارد صفر تا صد را در 4.5 ثانیه پر کرده و حداکثر سرعتی برابر با 240 کیلومتر بر ساعت با آپشن پکیج AMG Driver و 220 کیلومتر بر ساعت بدون آن دارد.

برای این که بدانیم آیا این پروژه جدید منصوری فروشی است یا نه سری به سایت‌ها زده و آگهی آن را روی سایت آلمانی Mobile پیدا کردیم. قیمت آگهی 329 هزار و 990 یورو تعیین شده که بیش از دو برابر قیمت پایه مدل استاندارد مرسدس آ ام گ G63 در آلمان است.

اگر به مدل‌های تیونینگ شده G63 علاقه دارید، حتماً به پروژه جدید برابوس به نام 800 Adventure XLP نیز نگاهی بیندازید که آن هم قرار بود در نمایشگاه ژنو رونمایی جهانی شود.