شرکت پژو فروش خودروی جدید پژو 508 PSE پلاگین هیبریدی را در آلمان شروع کرده و آن را در دو بادی استایل مختلف عرضه می کند.

مدل لیفت بک این خودرو قیمت پایه ای برابر با 66 هزار و 640 یورو داشته و مدل استیشن واگن را می توان در آلمان به قیمت پایه 67 هزار و 940 یورو خریداری کرد. اگر بخواهیم مقایسه کنیم، خودروی بی ام و M340i xDrive با 369 اسب بخاری قدرت و صفر تا صد 4.4 ثانیه قیمت پایه ای برابر با 63 هزار یورو دارد.

پژو 508 PSE پلاگین هیبریدی به یک موتور 1.6 لیتری توربو و دو موتور الکتریکی مجهز شده و روی هم رفته 355 اسب بخار قدرت و 520 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. خودرو همچنین به کمک گیربکس هشت دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل صفر تا صدی 5.2 ثانیه ای دارد و حداکثر سرعتش 250 کیلومتر بر ساعت است.

کابین پژو 508 PSE پلاگین هیبریدیپک باتری 11.5 کیلووات ساعتی این خودرو را می توانید زیر 2 ساعت به کمک یک باکس دیواری 7 کیلوواتی شارژ کنید و ظرفیت پیمایش تمام الکتریکی آن معادل 42 کیلومتر می باشد. در چرخه WLTP، این مدل پلاگین هیبریدی 2 لیتر به ازای هر صد کیلومتر بنزین می سوزاند و در هر کیلومتر 46 گرم کربن دی اکسید تولید می کند.

این خودرو که در کارخانه مولهاوس فرانسه برای بازارهای اروپایی تولید می شود به کیت بدنه جذاب متشکل از یک سپر جلوی جدید با بالچه ها، یک جلوپنجره متفاوت، رکاب و یک دیفیوزر مجهز به کات آوت در هر سمت سراگزوزها مجهز شده است. این خودرو همچنین رینگ های 20 اینچی، سه رنگ بدنه مختلف شامل خاکستری، مشکی و سفید، روکش صندلی های متفاوت، صفحه نمایش 10 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی، هدآپ دیسپلی، سیستم صوتی درجه یک و گرم کن و ماساژور صندلی راننده را نیز دارد.

از مهم ترین تجهیزات استاندارد آن می توانیم به مواردی مانند کروزکنترل هوشمند با قابلیت توقف و حرکت، ترمز اضطراری خودکار، هشدار خروج از خط و دید در شب اشاره کنیم.