خانواده فولکس واگن آرتئون در مدل سال 2021 با برخی تغییرات ظاهری، پیشرانه های جدید و یک نسخه شوتینگ بریک وارد بازار بریتانیا شده است.

خانواده محصولات این خودرو شامل سه تریم برای مدل آرتئون و دو تریم برای مدل شوتینگ بریک می باشد و قیمت پایه آن ها به ترتیب از 35 هزار و 435 و 37 هزار و 640 پوند شروع می شود.

مدل پایه SE Nav نام داشته و به رینگ های آلیاژی 17 اینچی، چراغ های جلو و عقب LED، سنسور پارک جلو و عقب تهویه مطبوع سه گانه، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 8 اینچی و صندلی راننده قابل تنظیم الکتریکی در 6 جهت مجهز می باشد.

مدل الگانس مواردی مانند رینگ های 18 اینچ، ورود بدون کلید، دوربین دید عقب، فرمان چرمی، گرم کن صندلی ها، کنترل صوتی، کروز کنترل هوشمند و سیستم کمکی حفظ مسیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در صورت خرید مدل قدرتمند آر لاین مواردی مانند ظاهر اسپرت تر، رینگ های 19 اینچی، سراگزوزهای ذوزنقه ای دوبل، شیشه های عقب دودی، سیستم نورپردازی محیطی با 30 رنگ و سانروف و در مدل شوتینگ بریک سانروف پانوراما به خودرو اضافه خواهد شد.

فولکس واگن آرتئون مدل 2021

مدل پایه SE Nav به یک موتور 2 لیتری 148 اسب بخاری دیزلی که در مدل الگانس نیز موجود است مجهز شده و یک موتور 187 اسب بخاری 2 لیتری بنزینی را نیز می توانید برای آن سفارش بدهید. مدل آر لاین نیز به همین پیشرانه و همگی آن ها به گیربکس 7 دنده اتومات دو کلاچه مجهز هستند.

در ماه های آتی، فولکس واگن گفته قصد دارد با عرضه موتور 148 اسب بخاری 1.5 لیتری بنزینی با گیربکس شش دنده دستی، مدل پلاگین هیبریدی eHybrid و آرتئون R با 315 اسب بخار قدرت و سیستم دو دیفرانسیل 4Motion خانواده این خودرو را بیش از پیش گسترش بدهد.