در بازار امروز خودروی دنیا، اگر کسی به دنبال یک شاسی بلند با سه ردیف صندلی بگردد، گزینه های زیادی از جمله هیوندای پالیسید، کیا تلوراید، فورد اکسپلورر، هوندا پایلوت، تویوتا هایلندر و صد البته فولکس واگن اطلس در کنار بسیار مدل های دیگر پیش روی وی خواهد بود.

این شاسی بلند آلمانی که برای مدل سال 2021 به روزرسانی شده، برخی تغییرات جزئی ظاهری دارد و از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر با 235 اسب بخار قدرت و 349 نیوتن متر گشتاور در مدل پایه خود بهره می برد. دیگر پیشرانه عرضه شده برای آن یک موتور 3.6 لیتری شش سیلندر خورجینی است که با سیستم دو دیفرانسیل فروخته می شود. از نظر تکنولوژی های به کار رفته نیز خودرو به روز شده و شاهد ارائه آخرین نسل سیستم اطلاعات سرگرمی MIB3 در همه مدل ها، به جز تریم پایه S هستیم.

فولکس واگن اطلس مدل 2021 به صورت استاندارد ظرفیت هفت سرنشین را داشته و آپشن صندلی های تاشو ردیف وسط را نیز دارد. این خودرو در تریم های اس، SE، SEL و SEL Premium عرضه شده و بسته به مدل، امکان سفارش سیستم دو دیفرانسیل 4Motion و پکیج های تکنولوژی و تکنولوژی آر لاین برای آن ها وجود دارد. قیمت خودرو برای مدل پایه اس از 31 هزار و 500 دلار، برای مدل SE از 35 هزار دلار، برای مدل SEL از 42 هزار دلار  و نهایتا برای مدل SEL Premium از 47 هزار دلار شروع می شود.فولکس واگن اطلس مدل 2021

مدل پایه فولکس واگن اطلس مدل 2021 به مواردی مانند چراغ های جلو LED، سیستم App-Connect، رادار نقطه کور و کمکی پیشگیری از تصادف جلو مجهز شده و در مدل SE مواردی مانند صفحه نمایش 8 اینچی و تهویه مطبوع سه گانه به خودرو اضافه می شود. مدل SEL مواردی مانند دکمه های دیجیتالی، سانروف پانوراما و کمکی ترافیک سنگین داشته و در مدل SEL Premium شاهد اضافه شدن دوربین 360 درجه، کمکی پارک و روکش صندلی های چرم هستیم.

در بسیاری از تست های انجام شده از این خودرو، فولکس واگن اطلس مدل 2021 را خودرویی بسیار جادار با کابین بسیار با کیفیت و سواری نرم توصیف کرده اند.