بنا به گفته های برخی منابع آگاه، گویا شرکت مدیران خودرو قصد دارد ام وی ام X22 پلاس را وارد بازار کند و در حال حاضر مشغول انجام تست های اولیه می باشند. ام وی ام ایکس 22 تغییرات زیادی نسبت به نسخه های قبلی داشته و چهره و نمای آن بروز و خشن تر شده است. چراغ های کشیده و باریک جلو با چراغ های مه شکن بر روی سپر حالت جالبی به این خودرو داده است.

در نمای جلویی این خودرو یک جلو پنجره شش ضلعی دیده می شود که لوگو شرکت MVM در وسط آن قرار دارد. لازم به ذکر است که این خودرو در دیگر بازارهای با نام چری تیگو X3 یا چری تیگو 2 به فروش می رسد ولی در کشور ما توسط شرکت مدیران خودرو با نام ام وی ام عرضه خواهد شد.

ام وی ام X22 پلاس

X22 پلاس در نمای پشتی تغییرات زیادی نکرده و می توان همان چراغ های قبلی را مشاهده کرد، ولی در زیر سپر یک دیفیوزر نمایشی قرار دارد که آن را شبیه چری تیگو 5 می کند.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در خصوص تغییرات کابین این خودرو در دست نیست، اما در صورت عرضه چری تیگو X3 پلاس توسط مدیران خودرو به طور طبیعی شاهد طراحی جدید و تغییرات بسیاری خواهیم بود.

مشخصات فنی ام وی ام X22 پلاس

یکی از مهمترین تغییرات این خودرو در بخش فنی اضافه شدن یک موتور 1 لیتری 3 سیلندر خطی توربوشارژ می باشد. این پیشرانه ویژه بازار ایران طراحی و تولید شده است. جعبه دنده ام وی ام X22 پلاس از نسل جدید CVT ساخته شده و توسط چری برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که این خودرو در بازار با چه خودروهایی به رقابت خواهد پرداخت و چه عملکردی از خود نشان خواهد داد. نظر شما در مورد ام وی ام ایکس 22 پلاس چیست؟

ام وی ام X22 پلاس