جیپ بعد از انتشار تصاویر تیزر مختلف بالاخره از خودروی جیپ کامپس مدل 2022 در نمایشگاه خودروی گوانگژو چین رونمایی کرد.

این خودروی فیس لیفت که در نگاه اول کاملا آشنا به نظر می رسد، یک جلوپنجره به روز شده و چراغ هایی جدید دارد.

در شرایطی که این تغییرات را در نگاه اول شاید سخت بتوان تشخیص داد، ولی دریچه ورودی وسطی خودرو و تغییر مکان چراغ های مه شکن به راحتی قابل تشخیص هستند.

کامپس تریل هاوک از طرفی دیگر اندکی متفاوت تر بوده و به یک طراحی بخش جلوی خاص با دریچه مرکزی باریک تر مجهز است. در تصاویر منتشر شده ما همچنین می توانیم یک سپر زاویه در، قلاب های بکسل قرمز و یک کاور خاص روی دریچه پایینی را مشاهده کنیم.

کابین جیپ کامپس مدل 2022

تغییرات ظاهری جیپ کامپس مدل 2022 محدود هستند، ولی این حرف را قطعا در مورد کابین نمی توان زد چرا که در این بخش شاهد یک فرمان جدید، یک داشبورد جدید و یک صفحه نمایش 10.25 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی هستیم. ما همچنین می توانیم دکمه های جدید، تزئینات فلزی و یک صفحه نمایش 10.1 اینچی دیجیتالی برای صفحه کیلومتر و آمپرها را داخل خودرو ببینیم.رخ جیپ کامپس مدل 2022

تغییرات کابین به همین موارد محدود نمی شوند و طراحان شرکت یک کنسول مرکزی جدید، یک دسته دنده متفاوت و یک شارژ گوشی بی سیم جدید را به کابین جیپ کامپس مدل 2022 اضافه کرده اند. به لطف این به روزرسانی ها، جیپ کامپس مدل 2022 کابینی لوکس تر در مقایسه با مدل قبلی خود دارد.

ظاهرا این خودرو در بازار چین با دو موتور مختلف عرضه خواهد شد. مدل پایه به یک موتور 1.3 لیتری توربو و یک گیربکس هفت دنده دو کلاچه که نیروی موتور را به چرخ های جلو ارسال می کند مجهز است. مشتریان می توانند موتور 1.4 لیتری توربو با یک گیربکس 9 دنده اتومات و سیستم دو دیفرانسیل را نیز انتخاب کنند.

جیپ کامپس مدل 2022 ویژه بازار آمریکا احتمالا چند ماه بعد وارد بازار خواهد شد، ولی هنوز چیزی در مورد مشخصات فنی آن گفته نشده است. البته برخی منابع می گویند احتمال استفاده از یک موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر با 180 اسب بخار قدرت و 237 نیوتن متر گشتاور در این خودرو بسیار بالاست.