قایم مقام فروش شرکت سایپا از فروش پراید وانت 151 بدون قرعه کشی خبر داد. مجید باقری گفته که پراید 151 با هماهنگی های انجام شده دیگر با شیوه قرعه کشی خارج شده و این محصول به طور فروش فوری عرضه خواهد شد.

وی همچنین گفته که سایر محصولات سایپا مانند کوییک آر، کوییک اس و ساینا اس نیز احتمالا در آینده از روند قرعه کشی خارج می شوند.

به احتمال زیاد علت این موضوع نبود تقاضای کافی برای پراید وانت در شرایط فروش های اخیر شرکت سایپا می باشد و به عبارت دیگر، میزان متقاضی برای خرید پراید وانت 151 از میزان ظرفیت تعیین شده از شرکت سایپا بیشتر بوده است.

نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که طی هفته های پیش، شرکت سایپا همچنین اعلام کرده بود که تقاضای کم تر از ظرفیت فروش انواع مدل های نیسان وانت شرکت زامیاد، این خودروها نیز بدون قرعه کشی فروخته یم شوند.

پراید وانت 151 به عنوان یکی از عجیب ترین نسخه های خودروی پراید روی پلت فرم X100 سایپا ساخته شده و از سال 1393 در خیابان های کشورمان حضور دارد.

تنها تفاوت این خودرو با پراید 151 حذف بخشی از خودرو و اضافه کردن فضای بار می باشد. جالب است بدانید مهندسان سایپا ادعا می کنند موتور این خودرو تقویت شده و 5 اسب بخار قدرت بیشتری در مقایسه با 131 دارد.