در حالی که تقریباً همه روی این موضوع که لامبورگینی آونتادور برای جذاب‌تر شدن نیازی به هیچ نوع تیونینگی ندارد، ولی منصوری با رونمایی از پکیج کربونادو قصد دارد این وضعیت را تغییر بدهد.

این پکیج جذاب که روی یک آونتادور اس رودستر مدل 2018 نصب شده شامل کیت بدنه فیبر کربنی و برخی قطعات آیرودینامیکی ارتقا یافته از جمله دریچه‌های ورودی هوای جلو، اسپویلر جلو، رکاب‌های کناری و دیفیوزر می‌باشد. در کنار این موارد شاهد نصب گلگیرهای پهن‌تر (40 میلی متر در جلو و 50 میلی متر در عقب)، یک سیستم اگزوز جدید و رینگ‌های 20 اینچی جلو و 21 اینچی عقب با تایرهای 255/30 در جلو و 335/25 در عقب پیرلی P Zero روی خودرو هستیم.

منصوری پکیج مذکور خود را فقط روی سه دستگاه آونتادور اس به عنوان ابرخودروی پرچم دار لامبورگینی نصب کرده است. جالب این که به عنوان بخشی از این پکیج، ECU خودرو نیز توسط منصوری تیونینگ می‌شود. منصوری چیزی در مورد خروجی‌های جدید خودرو اعلام نکرده، ولی قطعاً شاهد بهبود قابل توجه آن در مقایسه با 730 اسب بخار قدرت مدل استاندارد خواهیم بود. منصوری این خودرو را در سال 2018 ساخته و کارکرد آن طی این دو سال فقط 1741 کیلومتر می‌باشد. رنگ بدنه و کابین هر دو مشکی بوده و امکانات و تجهیزات زیادی از جمله سیستم تعلیق دوگانه، تزئینات آلومینیومی، روکش چرم، سیستم صوتی با چهار بلندگو و بسیاری موارد دیگر را روی آن خواهید یافت.

جالب است بدانید این خودروی جذاب هم اکنون آگهی شده است و کسانی که علاقه مند به لامبورگینی‌های منصوری هستند می‌توانند آن را بخرند. قیمت آن چقدر است؟ در آگهی خودروی قیمت آن 789 هزار و 500 دلار ذکر شده که قطعاً برای یک آونتادور عدد زیادی می‌باشد. ولی اگر به لامبورگینی‌های منصوری علاقه زیادی دارید و این میزان پول اضافی در حساب بانکی‌تان وجود دارد، این خودرو کاملاً مناسب شماست.