بعد از آخرین اعلام جزئیات طرح تبدیل تعهدات ایران خودرو در مرداد ماه، شرکت ایران خودرو از هفته اول شهریور ماه ۱۴۰۰ جدیدترین طرح تبدیل انواع محصولات خود شامل انواع پژو، وانت آریسان، انواع سمند، رانا و دنا ویژه تعهدات پیش فروش که دعوت نامه آن ها منقضی شده را اعلام کرده است. در ادامه با مجله خودرو سوییچ همراه باشید تا شما را با جزئیات بیشتر این طرح تبدیل ایران خودرو آشنا کنیم.

همان طور که اشاره شد، این طرح تبدیل ویژه تعهدات پیش فروشی است که دعوت نامه آن ها منقضی شده و شامل مدل های بسیاری می شود که در جدول می توانید ببینید. به عنوان مثال، کسانی که پژو 405 اس ال ایکس پیش فروش ثبت نام کرده بودند و هنوز خودروی خود را دریافت نکرده اند، می توانند آن را به سمند ال ایکس تبدیل کنند. جزئیات کامل این طرح را در جدول زیر مشاهده نمایید.

طرح تبدیل ایران خودرو شهریور 1400

در طرح تبدیل هایما اس 5 که از امروز شروع شده، کسانی که این خودرو را ثبت نام کرده و تاکنون خودروی خود را دریافت نکرده اند، می توانند به جای این کراس اور چینی 207 هاچ بک اتوماتیک و پژو پارس TU5 دریافت نمایند. موعد تحویل خودروها به ترتیب 60 و 30 روز ذکر شده است.

طرح تبدیل هایما اس 5

در طرح تبدیل اختیاری سمند EF7 دوگانه و پژو 207 دستی نیز مشتریان می توانند این دو خودرو را به ترتیب به پژو پارس تی یو 5 و پژو 207 دستی پانوراما با موعد تحویل 30 روزه تبدیل کنند. جزئیات بیشتر را در جدول زیر می توانید ببینید.

طرح تبدیل اختیاری سمند EF7 دوگانه و پژو 207 دستی

در طرح تبدیل قبلی که از 16 فروردین شروع شده و تا 31 فروردین ادامه داشت، انواع محصولات این شرکت به برخی محصولات دیگر قابل تبدیل بودند. به عنوان مثال، به جای وانت آریسان خودرو سمند ال ایکس، به جای پژو 405 دوگانه سوز خودروی سمند ال ایکس و به جای سمند EF7 دوگانه سوز پژو پارس TU5 ارائه شده اند. جزئیات کامل را در جدول زیر می توانید مشاهده نمایید.

طرح تبدیل ایران خودرو فروردین 1400

در طرح تبدیل قبلی که از 3 اسفند شروع شده و تا 29 اسفند ادامه داشت، انواع محصولات این شرکت به برخی محصولات دیگر قابل تبدیل بودند. به عنوان مثال، به جای وانت آریسان خودرو سمند ال ایکس، به جای رانا دو خودرو رانا پلاس یا 206 تیپ 2 و به جای اچ سی کراس پژو پارس TU5 ارائه شده اند. جزئیات کامل را در جدول زیر می توانید مشاهده نمایید.

طرح تبدیل ایران خودرو اسفند 99

طرح تبدیل ویژه تمامی تعهدات فاقد دعوت نامه مهر تا اسفند 98، تعدات فاقد دعوت نامه اردیبهشت 99 و تعهدات فاقد دعوت نامه خرداد 99 است. در این طرح ها مشتریان می توانند خودروی خود را به دنا پلاس توربوشارژ یا پژو 207 اتومات سقف فلزی تبدیل کنند. موعد تحویل خودروهای تبدیلی 30 روزه و 90 روز، مطابق جدول زیر خواهد بود.

جزئیات کامل این طرح تبدیل را در جدول زیر می توانید ببینید:

طرح تبدیل هایما اس 7 ویژه بهمن 99

در این طرح تبدیل که تا 30 بهمن ادامه خواهد داشت، مشتریان به یکی از چهار روش زیر خودروی مد نظر خود را تحویل بگیرند:

روش تبدیل مدل انتخابی قیمت زمان تحویل
روش اول S7 توربو 4 ایربگ 200 30 روزه
روش دوم S7 توربو 2 ایربگ 202.6 15 روزه
روش سوم S7 توربو پلاس 230 30 روزه
روش چهارم دنا پلاس توربو دنده
بعلاوه 207 اتومات
108.8
115.2
30 روزه

در طرح تبدیل ویژه تعهدات خودروی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک خریداران این خودرو با موعد تحویل تیر ماه 99 می توانند خودروی خود را به دنا پلاس توربوشارژ دستی یا پژو پارس تی یو 5 اتوماتیک تبدیل کنند. موعد تحویل خودروها در این طرح تبدیل 30 روزه است.

جزئیات کامل این طرح تبدیل را در جدول زیر می توانید ببینید:

طرح تبدیل دنا پلاس توربو اتوماتیک

طرح تبدیل ویژه تعهدات معوق قراردادهای پیش فروش با دعوت نامه منقضی شده ایران خودرو بوده و طبق اعلام شرکت، ثبت نام در آن تا زمان تکمیل ظرفیت قرار است ادامه داشته باشد. لازم به ذکر است که ظرفیت این طرح بسیار محدود بوده و طبق اعلام ایران خودرو، موعد تحویل بین 30 تا 60 روز متفاوت می باشد. در این طرح تبدیل جدید ایران خودرو مشتریان می توانند به عنوان مثال تندر پلاس دستی خود را با موعد خرداد و تیر 97 به تندر E2 معمولی و دنا پلاس با موعد تحویل به ترتیب 30 و 45 روزه تبدیل کنند.

جزئیات کامل این طرح تبدیل را در جدول زیر می توانید ببینید:

طرح تبدیل ایران خودرو 7 آبان

طرح تبدیل ویژه تعهدات فاقد دعوت نامه ایران خودرو روز 16 مهر اعلام شده و ثبت نام در آن تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه داشت. لازم به ذکر است که ظرفیت این طرح بسیار محدود بوده و طبق اعلام ایران خودرو، ثبت نام قرار است بر اساس اولویت ارائه درخواست انجام شود. در این طرح تبدیل جدید ایران خودرو مشتریان می توانند هایما اس 7 ثبت نامی خود را به دو دستگاه دنا پلاس، شامل دنا پلاس فاقد سانروف و دنا پلاس توربو تبدیل کنند. موعد تحویل این خودرو ظاهرا 30 روزه است.

طرح تبدیل تعهدات ایران خودرو 16 مهر

در طرح تبدیل ویژه تعهدات منقضی ایران خودرو به تاریخ 3 مهر، طبق اعلام شرکت، ثبت نام در آن تا زمان تکمیل ظرفیت قرار است ادامه داشته باشد. همچنین باید اشاره کنیم که این طرح فقط مخصوص قراردادهای پیش فروشی می باشد که دعوت نامه آن ها از سوی ایران خودرو صادر شده ولی مشتری تکمیل وجه را انجام نداده است. در ادامه می توانید جداول این طرح تبدیل جدید ایران خودرو را مشاهده نمایید.

طرح تبدیل ایران خودرو مهر 99

نکات مهم در مورد طرح تبدیل تعهدات ایران خودرو

  • شرایط تبدیل این جداول صرفا برای مشتریان معوق حقیقی و حقوقی و غیر تکراری می باشد.
  • لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل های موجود محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تاخیر طبق قرارداد به طور مکانیزه انجام خواهد شد.
  • لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت بگیرد تا ما به التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
  • در جدول شماره 1 حداکثر زمان ارسال دعوت نامه 72 ساعت بعد از تبدیل خواهد بود.