تقریبا یک ماه بعد از رونمایی جهانی جیپ گرند چروکی مدل 2021 یک نمونه از این خودرو جدید در شهر دوبی در امارات متحده عربی شکار شده و این اولین باری است که خودرو را در خیابان می بینیم.

در حالی که این تصویر که نخستین بار در اکانت اینستاگرام بلاگ خودرویی کردستان منتشر شده بود به نظر می رسد مربوط به یک نمونه تحویلی به مشتری باشد و هیچ گونه پوشش استتاری را روی آن نمی بینیم، ولی ما اطلاع داریم که جیپ این خودرو را برای تست هوای گرم به امارات آورده است. این خودرو که تصویرش در یک پمپ بنزین در شهر دوبی گرفته شده طراحی فوق العاده زیبایی داشته و اندازه بزرگ آن بسیار جلب توجه می کند.

جیپ گرند چروکی L مدل 2021 تقریبا 5.2 متر طول داشته و فاصله بین دو محور ان 3 متر است. طراحی بخش جلوی این شاسی بلند بسیار شبیه به کانسپت گرند واگنیر می باشد که قرار است به زودی نمونه تولیدی آن را ببینیم. در این بخش چراغ های جلوی باریک و افقی و یک جلوپنجره 7 اسلات بسیار جلب توجه می کند. این نمونه خاص که در تصویر می بینید به رینگ های مشکی مجهز شده است. علاوه بر این مورد، دور گلگیرها، فلاپ ها و سپر عقب نیز مشکی هستند.

جیپ گرند چروکی

چهار مدل مختلف از این خودرو شامل گرند چروکی L Laredo، لیمیتد، اورلند و سامیت در بازار آمریکا عرضه خواهند شد. بدون توجه به مدل انتخابی، این خودرو یک کابین بسیار متفاوت از دیگر مدل های جیپ خواهد داشت که شامل یک صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی به صورت استاندارد و آپشن صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی می شود.

مدل پایه این خودرو به پیشرانه شش سیلندر خورجینی 3.6 لیتری پنتا استار با 290 اسب بخار قدرت و 348 نیوتن متر گشتاور مجهز شده است. امکان انتخاب آپشن موتور همی هشت سیلندر خورجینی 5.7 لیتری با 357 اسب بخار قدرت و 528 نیوتن متر گشتاور نیز وجود دارد.