امروز تصاویری جاسوسی از شاسی بلندی منتشر شده که احتمالاً خودروی جی ‌ام سی ترین 2021 را در حال تست نشان می‌دهد. این شاسی بلند محبوب آمریکایی‌ها برای مدل سال 2018 به روز شده بود، ولی با توجه به افزایش شدید رقابت در بازار شاسی بلندها شرکت به هیچ وجه نمی‌خواهد قافیه را به رقبای خود ببازد. به همین دلیل، ما باور داریم زیر پوشش استتاری سنگین این خودرو، مدل فیس لیفت جی‌ام سی ترین قرار گرفته است.

همانند دیگر مدل‌های فیس لیفت، بیشترین تغییرات در بخش جلویی خودرو دیده می‌شود. طراحان جی ‌ام سی به خوبی توانسته‌اند این تغییرات را پنهان کنند، ولی با اندکی دقت می‌توان متوجه چراغ‌های جلوی عمودی شکل در گوشه‌های خودرو شد. این احتمال وجود دارد که چراغ‌ها در مدل فیس لیفت حالتی مکعب شکل، مانند آن چه روی جی ‌ام سی سیرا پیکاپ دیده بودیم پیدا کنند. جلوپنجره نیز احتمالاً بزرگ‌تر شده، اتفاقی که این روزها ظاهراً به یک مد نزد خودروسازها تبدیل شده است. گرچه در این خودرو به هیچ وجه شاهد ابعاد بزرگ جلوپنجره مانند آن چه اخیراً بی ام و روی مدل‌های جدید خود ارائه می‌کند نخواهیم بود.

شکار تصاویر جاسوسی جی ‌ام سی ترین فیس لیفت

در بخش عقب، ظاهراً تغییرات بسیار کم‌تر هستند. سراگزوزهای ذوزنقه‌ای در بخش پایینی قسمت عقب دست نخورده باقی مانده‌اند و گرچه پوشش استتاری زیادی در این بخش دیده می‌شود، ولی ما حدس می‌زنیم در مقایسه با مدل فعلی این قسمت دست نخورده باقی مانده است. همچنین ظاهراً طراحی شناور سقف در ستون‌های عقب تغییری نکرده‌اند، ولی گلگیرها و چراغ‌ها برخی تغییرات جزئی خواهند داشت. با توجه به تغییرات اعمال شده روی چراغ‌های جلو، به نوعی می‌توان گفت طراحی متفاوت چراغ‌های عقب اجتناب ناپذیر بوده‌اند.

هنوز خبری در مورد کابین یا پیشرانه‌های این خودرو نیست، ولی حداقل انتظار برخی تغییرات حداقلی داخل کابین را می‌توانیم داشته باشیم. زیر کاپوت مدل فعلی Terrain شاهد یک موتور 4 سیلندر توربو در دو نسخه 1.5 و 2 لیتری هستیم. برای علاقه مندان دیزل نیز شرکت یک موتور توربو دیزل 1.6 لیتری ارائه کرده که از سال بعد، این پیشرانه فقط قرار است روی مدل‌های دیفرانسیل جلو ارائه شود.

از آن جایی که تصاویر جاسوسی فعلی نخستین بار است که از مدل فیس لیفت جی‌ام سی ترین منتشر می‌شود، انتظار داریم سال آینده این خودرو وارد بازار گردد.

منبع: motor1