نخستین بار ماه آگوست امسال بود که اولین تصاویر جاسوسی بنتلی بنتایگا فیس لیفت منتشر شد و امروز، تصاویری جدید از این خودرو در محافل خودرویی خارجی دست به دست می‌شوند که این شاسی بلند لوکس را با برخی پوشش استتاری روی چراغ‌های عقب و جلو می‌توانیم ببینیم. بدون شک، تغییرات طراحی اساسی روی این خودرو اعمال نشده، ولی برخی موارد وجود دارند که می‌توان به آن‌ها پرداخت.

در قسمت جلو، وجود برخی پوشش استتاری می‌تواند نشان دهنده این باشد که طراحان شرکت، طراحی داخلی چراغ‌های جلو را تغییر داده‌اند. به راحتی ولی می‌توان متوجه طراحی کلی با چهار چراغ گرد جلو شد که دست نخورده باقی مانده است. البته برخی تغییرات در بخش پایینی سپر جلو و اطراف چراغ‌های مه شکن نیز دیده می‌شوند. جلوپنجره نیز ممکن است دست خوش برخی تغییرات شود.

طراحی بنتلی بنتایگا فیس لیفت

تغییرات در عقب نیز حداقلی هستند، جایی که چراغ‌های پوشانده شده‌اند و می‌توان حدس زد برخی تغییرات در این بخش نیز اعمال شده باشند. بخش‌های کوچکی از سپر عقب نیز پوشانده شده‌اند، ولی در کل همه چیز این شاسی بلند لوکس در مقایسه با مدل فعلی دست نخورده باقی مانده است. نکته دیگری که از این تصاویر و با توجه به سراگزوزهای گرد خودرو می‌توان متوجه شد این است که این نمونه تستی از پیشرانه 6 لیتری 12 سیلندر خورجینی به احتمال زیاد استفاده می‌کند.

عکاسانی که موفق به گرفتن این تصاویر شده‌اند می گویند کابین خودرو با شیشه‌های دودی پوشانده شده بود، از این رو احتمالاً شرکت تغییراتی داخل کابین بنتلی بنتایگا فیس لیفت نیز ایجاد کرده است. طراحی مدل فیس لیفت می‌تواند به بنتلی فرصتی خوب برای به روزرسانی سیستم اطلاعات سرگرمی بنتایگا نیز بدهد. برخی تغییرات در تریم های کابین نیز احتمالاً در بنتلی بنتایگا فیس لیفت وجود خواهد داشت.

مدل فعلی این خودرو که هم اکنون در بازار حاضر است به یک موتور 12 سیلندر خورجینی 6 لیتری مجهز شده و صفر تا صد را می‌تواند در 4 ثانیه پر کند. مدل بنتایگا اسپید نیز همین موتور را دارد، ولی به لطف تیونینگ قوی‌تر صفر تا صد این مدل 3.8 ثانیه بوده و حداکثر سرعتی برابر با 306 کیلومتر بر ساعت دارد.