شرکت ژاپنی آکورا تولید نسل جدید خودروی آکورا MDX مدل 2022 را در خط تولید خود در اوهایو شروع کرده است. جالب این که موتور 3.5 لیتری شش سیلندر خورجینی این خودرو رد یک کارخانه دیگر در همین ایالت تولید می شود.

مدیر محصول MDX در این باره گفته:

برای این که این خودرو بتواند در نقش جدید خود به عنوان شاسی بلند پرچم دار شرکت خوب ظاهر شود، تمرکز اصلی ما ارتقای این خودرو به یک سطح بالاتر بود. به نظر من در این امر کاملا موفق هم بودیم و این خودرو از هر نظر بسیار بهتر شده است.

صفر تا صد آکورا MDX مدل 2022 تغییر کرده و این خودرو اکنون روی یک پلت فرم تراک ساخته می شود. نسل چهارم این شاسی بلند قرار است از فوریه امسال وارد نمایندگی های شرکت شود. قیمت آکورا MDX مدل 2022 از 47 هزار دلار برای مدل پایه دیفرانسیل جلو شروع می شود و تریم Technology Package قیمت پایه ای معادل 52 هزار دلار دارد. نسخه های دو دیفرانسیل این دو مدل قیمت پایه ای برابر با 49 و 61 هزار دلار دارند.

خط تولید آکورا MDX مدل 2022قدرت آکورا MDX مدل 2022 از یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر خورجینی با 290 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور تامین می شود. این موتور به یک گیربکس 10 دنده اتوماتیک و سیستم دیفرانسیل جلو متصل شده و سیستم دو دیفرانسیل آکورا به عنوان آپشن روی خودرو قابل سفارش می باشد.

آکورا MDX جدید قرار است در تابستان آینده با رونمایی مدل های جدید تنوع بیشتری پیدا کند. قوی ترین مدل این خودرو قرار است از یک موتور 3 لیتری 6 سیلندر خورجینی توربو جدید با 355 اسب بخار قدرت و 480 نیوتن متر گشتاور استفاده کند. این مدل همچنین به ترمزهای قوی تر و رینگ های بزرگ تر مجهز شده و ظاهرا اسپرت تری خواهد داشت.