فرشاد مقیمی، مدیرعامل شرکت ایران خودرو از آغاز تحویل خودروهای فروش فوق العاده این شرکت از امروز، یکشنبه 25 خرداد ماه خبر داده است.

وی که بعد از اتمام جلسه کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار با رسانه‌های صحبت می‌کرد، با اشاره به موضوع شروع تحویل خودروهای فروش فوق العاده از امروز گفته که ایران خودرو در طرح پیش فروش خود، صرفاً مدل‌هایی را پیش فروش کرده که در مورد آن‌ها شرکت هیچ گونه تعهد معوقی ندارد. لازم به ذکر است که جلسه کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیران عامل ایران خودرو و سایپا و نهادهای نظارتی برگزار شده بود.

فرشاد مقیمی در صحبت‌های خود گفته که از امروز تحویل این خودروها آغاز خواهد شد و ۱۴۰۰ دستگاه انواع خودروی مختلف قرار است به مشتریان تحویل داده شود. او همچنین در ادامه حرف‌های خود تاکید کرده:

از آغاز سال جاری تاکنون 97 هزار دستگاه خودرو در شرکت ایران خودرو تولید شده که در قیاس با مدت مشابه پارسال، رشدی تقریباً 18 درصدی را نشان می‌دهد، البته به دلیل شیوع بحران ویروس کرونا ما تولید خود را یک هفته دیرتر در مقایسه با سال پیش آغاز کردیم، از طرفی اگر این تأخیر نبود تولید امسال به بالای ۱۱۰ هزار دستگاه می‌رسید. با این اوصاف، امسال بحث تجاری سازی و تحویل خودرو به مشتری در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان از رشدی حدوداً 50 درصدی دارد.

مرحله اول فروش فوق العاده ایران خودرو از روز 4 خرداد آغاز و 14 خرداد به اتمام رسید. طی این 10 روز، حدوداً 7 میلیون نفر برای خرید انواع محصولات ایران خودرو ثبت نام کردند. نکته جالب این که کل ظرفیت فروش فوق العاده ایران خودرو در این طرح فقط 15 هزار دستگاه خودرو بود.

آیا شما هم در این طرح ثبت نام کرده بودید؟ آیا خود شما یا یکی از آشناهایتان در این قرعه کشی برنده شد؟ لطفاً نظرات خود را با سوییچ و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.