طی دو سال اخیر تصاویر خودروی چینی سوئست DX3 با پلاک گذر موقت چندین بار منتشر شده است. این در حالتی بود که هیچ شرکتی به طور رسمی عرضه این محصول به بازار را بر عهده نمی گرفت، اما اکنون گویا شرکت دیار خودرو از آغاز پیش فروش این خودرو خبر داده و از طریق صفحه اینستاگرامی عرضه این محصول را به اطلاع عموم رسانده است.

طبق اعلام شرکت دیار خودرو، شمار محدودی از سوئست DX3 به طور نقدی و لیزینگی با موعد تحویل 45 روزه به فروش می رسند. این موضوع در حالی است که پیش از این شرکت کارمانیا قصد داشت تا این خودرو را به جای بی وای دی S7 تحویل حواله داران دهد، اما اکنون دو گزینه جایگزین خودروی سودا و سوئست DX3 از بین رفته و گویا پرونده بی وای دی S7 بیش از این ها زمان خواهد برد.

سوئست DX3

سوئست DX3 دارای موتور 1.5 لیتری توربوشارژ می باشد که حداکثر قدرت آن 154 اسب بخار و انتقال قدرت آن توسط گیربکس CVT انجام می شود. از تجهیزات سوئست DX3 می توان به شش کیسه هوا، رینگ ‌های 18 اینچی و سیستم‌ های ایمنی ABS, ESC, BOS, ESS, EBD, ROP, TCS, HAC, HDC, HBA, TPMS  اشاره کرد. طبق برخی گمانه زنی ها گویا دیار خودرو در آینده عرضه خودروهای برند بایک را مجددا آغاز خواهد کرد.

این شرکت پیش از این خودروهایی مانند بایک سنوا و بایک X25 را روانه بازار کرده ولی پس از مدتی عرضه این محصولات توسط دیار خودرو متوقف شده است. اکنون با توجه به تجربه های گذشته مشخص نیست که دیار خودرو چه تعداد Soueast DX3 را وارد بازار خواهد کرد و آیا این محصول هم پس از اتمام چندین پیش فروش از سبد خودرو این شرکت حذف خواهد شد.

سوئست DX3

قیمت سوئست  DX3

در حال حاضر اطلاعات دقیق این محصول از سوی دیار خودرو منتشر نشده و قیمت مشخصی برای سوئست DX3 وجود ندارد، اما به زودی پیش فروش، اطلاعات و قیمت این محصول منتشر خواهد شد.