26 اسفند 99 – در حالی که از هفته پیش صدور فاکتور خودروی سایپا شاهین توسط این شرکت شروع شده بود، امروز طی مراسمی در محل این شرکت، نخستین سری این خودرو تحویل برخی از خریداران شد.

لازم به ذکر است مدل خودروهای تحویل شده 1400 بوده و گارانتی 60 هزار کیلومتر یا 3 ساله دارد. قرار است در سال جدید سرعت تحویل شاهین به مشتریان بیشتر شود.

1 دی 99 – خودروی سایپا شاهین نخستین بار امسال خرداد ماه بود که به صورت پیش فروش ثبت نام آن شروع شد و اکنون، طبق اعلام سایپا مشخص شده که شرکت قصد دارد آن را از زمستان امسال تحویل خریداران بدهد.قیمت سایپا شاهین

همان طور که احتمالا می دانید تولید انبوه این خودرو مدتی است که شروع شده و احتمالا می رود از هفته های آینده شاهد تحویل اولین نمونه های سایپا شاهین به مردم و حضور این سدان جدید در خیابان های ایران باشیم.

مدیرعامل سایپا این خبر را در حاشیه بازدید وزیر صنعت از شرکت سایپا اعلام کرده و گفته که این شرکت قصد دارد طی سه سال آتی، 10 خودروی جدید خود را روانه بازار کند.

جواد سلیمانی با اشاره به این که سایپا تلاش دارد رضایت بیشتر مردم را جلب کند گفته:

خودروی سایپا شاهین که مورد تایید وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز قرار گرفته، در داخل ایران طراحی شده و حاصل تلاش مهندسان شرکت ماست. همه اجزا و بخش های سایپا شاهین در ایران طراحی شده و برای کاهش هزینه های ارزی آن نیز برنامه دقیق داریم.

سلیمانی همچنین با اشاره به این که خودروی جدید سایپا در زمستان امسال تحویل مشتریان خواهد شد، گفته که شاهین از نظر استاندارد در سطح بسیار بالایی قرار دارد و قادر است ۳ ستاره کیفی یورو انکپ را دریافت کند.

نهایتا وی در صحبت های خود میزان داخلی سازی سایپا شاهین در فاز اول را ۸۵ درصد اعلام کرد و گفته که این خودرو ۱۵ درصد هم ارزبری دارد که طبق برنامه در مدت زمانی اندک، آن را به کم ترین میزان ممکن خواهیم رساند.