آخرین به روزرسانی خودروی تویوتا هریر به شش سال پیش و رونمایی یک مدل فیس لیفت از آن باز می‌گردد و در همین راستا، امسال قرار است شاهد رونمایی نسل جدید آن باشیم. این خودروساز ژاپنی تأیید کرده که تویوتا هریر مدل 2021 قرار است تابستان امسال برای بازار ژاپن رونمایی شود.

تویوتا هریر (Harrier) در واقع یک نسخه تغییر نام داده نسل چهارم لکسوس RX می‌باشد که با دو نسخه پیشرانه در بازار داخلی ژاپن فروخته خواهد شد. مدل هیبریدی این خودرو از یک موتور 4 سیلندر خطی 2.5 لیتری انژکتوری با یک یا دو موتور الکتریکی بهره می‌برد. نسخه دیفرانسیل جلوی خودرو حداکثر قدرتی برابر با 218 اسب بخار داشته و این عدد برای مدل دو دیفرانسیل 222 اسب بخار می‌باشد. خروجی‌های پیشرانه احتراق داخلی به کمک یک گیربکس CVT الکتریکی به چرخ‌ها می‌رسد.

کابین تویوتا هریر مدل 2021

شرکت یک مدل بنزینی نیز از این خودرو ارائه خواهد کرد که از یک موتور 2 لیتری با 171 اسب بخار قدرت در 6600 دور در دقیقه و 207 نیوتن متر گشتاور در 4800 دور در دقیقه بهره می‌برد. این موتور 4 سیلندر به یک گیربکس CVT مجهز شده است. هر دو مدل هیبریدی و بنزینی هر دو نسخه دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل خواهند داشت.

تویوتا هریر مدل 2021 به مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی از جمله خانواده Safety Sense تویوتا مجهز خواهد بود. این سیستم مجموعه‌ای از تکنولوژی‌های مختلف دارد که قادر به تشخیص عابر پیاده در روز و شب و همچنین دوچرخه سوارها در طول روز است. تویوتا همچنین با افتخار گفته که هریر مدل 2021 به اولین مدل این برند تبدیل خواهد شد که از یک آینه کابین دیجیتال استفاده می‌کند.

شرکت گفته شاسی بلند جدید خود را اواخر تیر امسال در هفت رنگ بدنه مختلف و با رینگ‌های استاندارد 19 اینچی روانه بازار داخلی کشور ژاپن خواهد کرد.