شرکت تویوتا در کنار معرفی جهانی تویوتا هایلوکس فیس لیفت، از خودروی تویوتا فورچونر مدل 2021 فیس لیفت نیز رونمایی کرده است. در نگاه اول، این خودرو برخی به روزرسانی های جزئی داشته که شرکت امیدوار است به کمک آن‌ها در بازار پررقابت استرالیا فروش خوبی را تجربه کند.

نسل دوم فورچونر از سال 2015 در بازار حضور دارد و به نظر موقع مناسبی برای رونمایی یک مدل فیس لیفت بود. به لطف تغییرات ظاهری که داشته، خودرو زیباتر از همیشه شده است. این تغییرات در بخش جلو از چراغ‌های باریک‌تر مدل فیس لیفت با چراغ‌های دیلایت LED جدید آن شروع می‌شود.

جلوپنجره خودرو نیز بزرگ‌تر شده و شاهد طراحی افقی مشکی در آن هستیم. طراحی سپر نیز تغییر کرده و حالت زاویه دارتری دارد. درون سپر همچنین شاهد دریچه‌های مشکی بزرگ با چراغ‌های مه شکن کوچک هستیم. طراحی و شکل این دریچه‌ها و همچنین جلوپنجره بسته به مدل ممکن است متفاوت از هم باشند. به عنوان مثال، در بازار تایلند تویوتا فورچونر لجندر به جلوپنجره دو تکه مجهز شده است. در عقب، شاهد نصب چراغ‌های جدید روی تویوتا فورچونر مدل 2021 فیس لیفت هستیم.

صفحه کیلومتر تویوتا فورچونر مدل 2021 فیس لیفت

در استرالیا، این شاسی بلند جذاب به یک موتور 2.8 لیتری توربودیزل با 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور مجهز شده و در مقایسه با مدل قبل، شاهد افزایش 27 اسب بخاری قدرت و 50 نیوتن متری گشتاور هستیم. برخلاف افزایش خروجی‌های خودرو، تویوتا می‌گوید به لطف برخی تغیرات در سیستم خنک کننده، خودرو مصرف سوخت کم‌تری خواهد داشت. در شهر، مصرف سوخت این خودرو حدوداً 17 درصد بهتر شده است.

به لطف افزایش خروجی‌های پیشرانه پایه خودرو، ظرفیت بکسل نیز با افزایش 300 کیلوگرمی به 3.1 تن رسیده است.

داخل کابین نیز شاهد برخی تغییرات جزئی هستیم، گرچه شرکت روی این خودرو یک صفحه نمایش 8 اینچی با پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو نصب کرده است.

تویوتا فورچونر مدل 2021 فیس لیفت از آگوست امسال وارد بازار استرالیا خواهد شد.